Divize Audi Exclusive představila speciální jednokusově upravenou Audi RS4 Avant.
Ta byla vytvořena na zakázku pro jednoho nejmenovaného německého zákazníka. Vůz dostal zajímavý zelený lak karoserie Peridot s lesklými černými doplňky, jako jsou kryty zpětných zrcátek či matně černá kola z lehkých slitin.
Sportovní design pokračuje i v kabině, kde si majitel navolil instalaci zeleného lemování sedaček a v té samé barvě i jejich prošívání. Kabinu doplňují černý akcenty a tento model má také exkluzivní sedadla čalouněná kombinací kůže / alcantara. Zkrátka, tahle RS4 je zaměřena na zelenou barvu, kterou její majitel nejspíše opravdu miluje.
Sériová RS4 Avant je poháněna 4,2 litrovým motorem V8, který se vyvíjí 450 koní a 430 Nm točivého momentu. Motor je napojen na sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku a výkon se přenáší na obě nápravy skrze systéme pohonu všech kol quattro. To umožňuje zrychlení z 0-100 km / h za 4,7 sekundy a rozjet se až na elektronicky omezenou maximální rychlost 280 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?