Španělským médiím se podařilo získat interní dokument z firmy Opel, který odhaluje totožnost motoru, který bude pohánět nový Opel Corsa OPC.
Nová Corsa OPC se chystá přijmout čtyřválcový 1,6-litrový přeplňovaný benzínový motor, poskytující výkon 210 koní. To je o 18 koní více než nabízel její současný předchůdce. Údaje o dalších technických parametrech zatím nejsou sice známi, ale současná Corsa OPC má točivý moment 280 Nm a z 0-100 km / h sprintuje za 6,8 sekundy.
V současné době dosáhne nejrychlejší Corsa maximální rychlosti 230 km / h a je tu velká šance, že nová Corsa OPC s nově přepracovanou šestistupňovou manuální převodovkou přinese ještě další vylepšení těchto čísel. Špionážní záběry pořízené zhruba před dvěma měsíci ukázaly, že Corsa OPC dostane opravdu podařený body kit a pravděpodobně se její oficiální debut uskuteční na ženevském autosalonu v březnu 2015.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?