Hyundai oznámil představení omlazeného modelu Santa Fe / Santa Grand Fe, který v roce 2015 přijde s řadou mechanických aktualizací.
Technici z Hyundaie nainstalovali do vozu nový elektrický posilovač řízení s 32-bitovým mikroprocesorem. Ten má nově poskytovat "vytříbený pocit z řízení." Bude se dodávat se známým systémem s třemi nastaveními posilovače. Vylepšení se dočkala především úroveň Sport, která bude poskytovat pevnější řízení. Kromě toho, obě verze mají upravené zavěšení, což dle Hyundaie zvyší dobrý pocit z řízení.
Hyundai Santa Fe a Grand Santa Fe 2015 byly rovněž vybaveny novými tlumiči, ložisky, rameny a přepracovanou zadní geometrií. Pro oba modely do standardní výbavy přibudou prvky jakou je LED denní svícení, automatický dojezd okna spolujezdce a systém sledování mrtvého úhlu ve zpětných zrcátkách. Hyundai přidává i nově vyvinutý inteligentní systém otevírání víka kufru s automatickým systémem Open. Ten automaticky otevře víko v případě, že řidič stojí několik centimetrů od zádi a má klíč v kapse.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?