Audi A4 ujíždí vlak. Nový Mercedes C-Class následuje nedávno omlazené BMW 3, Audi A4 nutně potřebuje omladit.
Jak by mohla nová Audi A4 s interním označením B9 vypadat, navrhl virtuální designér Remco Meulendijk. Ten spoji současný model Audi A4 s modelem A6 a prvky z modelu TT.
Výsledek můžete vidět sami a bezesporu stojí za to. Na tu skutečnou si musíme počkat do poloviny příštího roku. Do té doby si musíme stačit se současnou generací, která už nějaký ten čas přesluhuje. O to lepší by mohla být nová generace.
Ta dostane spoustu nové techniky, kterou bude přebírat větších modelů. Stejně tak i technologii a výbavu, kterou bude sdílet s Audi TT.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?