Mercedes-Benz nedávno představil krásný sporťák AMG s přízviskem GT. Na mušku si vezme Porsche 911 nebo Jaguar F-Type. Dnes nám ukázal, v jakých barvách si AMG GT bude k dispozici.
Minulý týden ohromil Mercedes svým novým sporťákem AMG GT, který potěšil každého nadšeného fanouška třícípé hvězdy. Na druhou stranu, v Porsche, Jaguaru a nebo Audi, mají strach aby jim AMG GT neohrozil prodeje.
Mercedes nabízí celkem osm různých barevných odstínů. Od moderní bílé, přes klasickou stříbrnou, až po rudou či žlutou. U Mercedesu si vybere snad každý. Nám se nejvíce líbí klasická stříbrná, popřípadě křiklavě žlutá.
Jen připomeneme, že Mercedes-Benz AMG GT má pod kapotou čtyřlitrový osmiválec s dvojitým přeplňováním. Základní verze AMG GT bude disponovat výkonem 462 koní a maximem točivého momentu 600 N.m., a ta silnější AMG GT S nabídne 510 koní a 650 N.m. točivého momentu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?