Americký trh je významným odběratelem vozů Ferrari. I možná z tohoto důvodu chystá Italská automobilka speciální edici určenou jen a pouze pro USA.
Server czechexotics.com přinesl zprávu o chystané limitované edici modelu F12 Berlinetta. Jednalo by se o verzi spyder. To že tato edice bude odkazem na minulost značky, je velmi pravděpodobné. V průběhu 60. let vyrobilo Ferrari speciální 275 GTB-4 NART v limitované sérii deseti vozů.
I proto se spekuluje s názvem F12 NART Spyder. Rovněž bude vyrobeno jen a pouze deset kusů a všechny budou prodány do Ameriky za 3,2 milionu dolarů (64 milionů korun). Vozy budou svým vzhledem exteriéru i interiéru odkazovat na North American Racing Team (NART).
O pohon se bude starat pravděpodobně neupravený agregát z F12 Berlinetty. Tedy V12 s objemem 6,2 litru a výkonem 544 kW (740 koní) s maximem točivého momentu 690 N.m. Oficiálně bude tato limitovaná edice odhalena 12. Října, během slavnostní večeře, při které bude usazen do vedení automobilky Sergio Marchionne.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?