Zřejmě se dočkáme změny designu. Současný design, který staví na robustnosti a praktičnosti se zákazníkům příliš nelíbí. Škodovka začne dělat hezčí auta.
Budoucí modely značky dostanou do vínku elegantnější a zajímavější křivky, než doposud. Mělo by se jednat o radikální změnu. Prvním takovým modelem bude možná nový Superb.
Obrázek o budoucnosti designu Škodovek si můžeme udělat díky konceptu Vision C. Z něhož dle našich informací bude Škodovka čerpat inspiraci při navrhování třetí generace vlajkové lodi, tedy Superbu.
Jeden z hlavních designérů exteriéru vozů Škoda Marko Jevtic uvedl pro Auto Express: „Řeknu to velmi stroze: budeme pracovat na novém, více emotivním designu, chceme vozům vtisknout elegantní vzhled. Již nechceme stavit praktičnost před krásou. I proto stále preferujeme práci na hliněných modelech životní velikosti, před tvorbou designu na počítači.“
Co si o této chystané změně myslíte? Napište nám to do komentářů nebo na náš Facebook.
Zdroj: Auto Express
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?