Opel se konečně rozhodl pustit na svět sportovně zaměřený Adam S a před jeho premiérou na autosalonu v Paříži přináší o něm první informace.
Adam S dostane oproti normální verzi aerodynamický body kit, snížené odpružení a deset nových barevných schémat karoserie. Tento model je vybaven 1,4-litrovým benzínovým turbomotorem s výkonem 150 koní a s 220 Nm točivého momentu. Výkon je přenášen na přední nápravu přes šestistupňovou manuální převodovkou. Sportovně založení řidiči tak s ním budou moci sprintovat z 0 na 100 km / h za 8,5 sekundy. Maximální rychlost pak bude činit 220 km / h.
Divize OPC vybavila malý ostrý Opel novým brzdovým systémem a standardně 17-palcovými koly, které mohou být na přání o jeden palec větší. Větší disky nazují i sportovné pneumatiky o rozměru 225/35 R18.
Kapesní raketa bude k dispozici na prodej od letošního listopadu. Jeho ceny budou ohlášeny během oficiální premiéry v Paříži.
Zdroj: Opel
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?