Už jsme vám zde přinesli dříve zprávu, že se chystá ostrá verze Ferrari 458 s přízviskem M, přičemž zde jsou první fotografie zamaskovaného prototypu.
458 M vypadá docela obyčejně jako běžná Italia, jenže když se podíváte na zadní část vozu, všimnete si, že auto má dvě koncovky výfukového systému namísto obvyklé trojice ve střednu zadního nárazníku. Může se sice jednat jen o klam a v reálu může být vše jinak, ale pravděpodobnost nasazení tohoto typu je vysoká.
U 458 M jde hlavně o výkon, a tak vůz bude používat osmiválcový twin-turbo 3,8-litrový motor, který vyvíjí přibližně 670 koní. Pokud tomu bude opravdu tak, oproti 458 Italii bude mít verze M o 108 koní více. Díky tomu má 458 M zrychlit z 0-100km/h za méně než 3,4 sekundy a nejvyšší rychlost bude činit 325 km / h.
zdroj: Worldcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?