Druhá generace Volkswagenu Phaeton se nám dneškem ukázala díky počítačovému návrhu designéra se jménem Theophilus Chin.
Zcela nový Phaeton se hned tak určitě neukáže, i to však Theophiluse nezastavilo v jeho představách a rozhodl se, že dlouhé čekání nám spestří svým návrhem. I když mnozí z nás doufají, že Phaeton nové generace už nebude takový propadák, nakonec se některé zdroje chlubí informacemi, že se bude jednat jen a pouze o přerostlý Passat.
Plánované uvedení nového Phaetonu do Spojených států se očekává v roce 2018 nebo 2019, přičemž se očekává, že vyjede na platformě MLB Evo. Volkswagen také slibuje, že Phaeton bude nejlepší ve své třídě a bude velmi luxusní. Vzhledem k tomu, že USA se dočká Phaetona v roce 2018/2019, Evropa se s ním přivítá už v roce 2017.
Přesto, že první generace vydržela ve výrobě 12 let, je vlastně ještě stále v prodeji, v Německu jeho cena činí stále 71 200 Eur. Po celou dobu své dlouhé životnosti byl Phaeton v roce 2007 faceliftován, zatímco o tři roky později obdržel další modernizaci. i tak se nikdy nejednalo o oblíbený model, ale Volkswagen vždycky říkal, že právě tato zkušenost pomohla značce vyvíjet nové technologie, které si našly cestu do menších modelů.
Zdroj: theophiluschin.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?