Porsche Macan je ještě stále svěží novinkou v modelové nabídce Porsche a ti, kteří se chtějí za každou cenu odlišit, můžou nyní sáhnout po novém paketu.
Zatím jsou vydané jen dva snímky, jak Macan v novém paketu Sport Design vypadá, i tak to je ale velice zajímavý pohled, vozu nechybí prvky dravosti. Paket Sport Design sériovému Macanu přidá sice jen pár prvků, které ale jeho vzhled dokážou pořádně okořenit. Jedná se především o nové sportovní nárazníky a nebo širší boční prahy.
Za pomoci toho se obyčejný Macan stane více dynamičtějším vozem a na silnici si vydobí patřičný respekt. Všechny karosářské prvky jsou přitom samozřejmě nalakovány v barvě vozu, druhou možností je také elegantní provedení v lesklém klavírního laku. Majitel Macanu má prostě dostatek možností, jak si svůj vůz zkrášlit, a to nepočítáme některé tuningové kreace od světoznámých tunerských firem. Celý paket Sport Design nakonec doplňují i chromované koncovky výfuku a zatmavené kryty světlometů.
zdroj: PorscheModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?