Bugatti uzavírá svou sérii speciálních provedení Veyronu šestým a posledním členem věnovaným zakladatelí firmy Ettoremu Bugattimu.
Jako u všech předchozích pěti speciálních edicí je i šestá založena na verzi Grand Sport Vitesse a výrobně bude omezena na tři kusy, z nichž každý bude stát 2,35 milionu Eur. Firma Bugatti se představila zvláštní speciální edici věnovánou zakladateli firmy, jímž je Ettore Arco Isidoro Bugatti.
Vůvy využívá hojné množství dílů a doplňků karoserie z uhlíkových vláken, uhlíku a ručně leštěného hliníku. Modrý odstín vozu vzdává hold modelu z roku 1932 Typ 41 Royale, navíc je unikátní Veyron doplněn koly z lehkých slitin v diamantovém brusu. Poprvé v historii firma Bugatti používá dva typy kůže pro kabinu vozu, dále se tam objeví i akcenty z uhlíku a emblémy na poctu modelu typu 41.
Bugatti Veyron Ettore Bugatti bude představeno letos 15. srpna v Kalifornii na přehlídce Pebble Beach Concours d'Elegance, kde se ukáže zbylích pět speciálních edic modelu Grand Sport Vitesse: Black Bess , Rembrandt Bugatti , Jean-Pierre Wimille , Meo Constantini a Jean Bugatti.
Zdroj: Bugatti
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?