Fiat včera představil zajímavě upravený model 500L, jenž je určen na výstavu Vans US Open of Surfing.
Pro vytvoření vzhledově extravagantní verze si Fiat vzal na pomoc slavného výrobce bot VANS, který je velmi populární nabídkou svých produktů i mezi bruslaři a surfaři. Přepracovaný 500L je určen pro ty, kteří tráví hodně času na pláži a jejich život nese neustále prvky adrenalinu. Koncept je zajímavý svou přední mřížkou se čtyřmi kruhy, denním LED svícením a obvyklými mlhovkami.
Koncept 500L Vans dostal hned tři speciální odstíny karoserie a šachovnicový vzor na střeše, kde je přítomen i stojan na dva surfy. V interiéru má Fiat 500L Vans nalepené na palubní desce různé samolepky Vans a mezid další nezvyklosti jsou do modra zbarvená sedadla s logem Vans a nápisy 500.
Koncept Fiat 500L Vans přichází s 1,4-litrovým přeplňovaným 4-válcem MultiAir s výkonem 160 koní a 6-stupňovou manuální převodovkou. Zda se tenhle výstavní kousek jednou dočká i běžného prodeje, to není známo.
Zdroj: Fiat přes autoblog.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?