Bentley představil teprve před měsícem ostrý Continental GT3-R, ale společnost je již naznačuje, že má v plánu uvést ještě více extrémnější variantu.
V rozhovoru pro magazín Autocar, prozradil šéfdesignér značky Luc Donckerwolke: "Prodali jsme všech 300 kusů a mnoho lidí by chtělo ještě více extrémnější verzi, než je práve GT3-R. Dále řekl, že chce, aby automobilka náležitě oslavila její závodní úspěchy a na důkaz toho by mohla přijíst extrémní verze s větším výkonem a přepracovanou technikou.
Pro připomenutí, současné již vyprodané GT3-R má 4,0-litrový twin-turbo motor V8, který produkuje výkon 580 koní a 700 Nm točivého momentu. Motor je spojen k osmistupňové automatické převodovce a vůz disponuje pohonem všech kol. To vše zaručuje zrychlení z 0-100 km / h za 3,8 sekundy a maximálku 273 km / h.
Zdroj: Autocar
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?