V Německu už znají cenu nového stylového Opelu Adam s plátěnou střechou. České ceny se zřejmě nebudou příliš lišit a tak ti, kteří chtějí vystoupit z davu a přitom si užívat otevřený prostor nad hlavou, si musí připravit minimálně 364 400 Kč.
Německý Opel verzi kabrio svého nejmenšího modelu Adam, představil na ženevském autosalonu. Od té doby, jako by se po něm slehla zem, nyní se zase Opel snaží zvýšit pozornost, však už jeho příchod na trh je na spadnutí a nyní se už ví „za kolik“.
O tom, že Adam nepochází z „levného kraje“ se ví. I přesto jej respondenti z celé Evropy zvolili jako nejvýhodnější automobil. U nás se prodává se základní výbavou Jam za necelých 300 tisíc, v německu je k mání i v téměř úplně „holé“ verzi mez výbavy a tak i jeho cena je logicky nižší a tak rozdíl, mezi základní cenou Adama a verzí kabrio je v Německu 116 600 Kč. U nás tento rozdíl bude činit cca. 65 tisíc korun.
Za tyto peníze získáte Adama s plátěnou střechou a motorem o objemu 1,2 litru a výkonu neoslnivých 70 koní. Koho by moderní design Adama nepřesvědčil a i tak by chtěl stylové malé kabrio, může zabrousit k Italské konkurenci a pořídit si konkurenční retro Fiat 500.
Zdroj: Opel
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?