Šéf společnosti Peugeot, Maxime Picat, koncem minulého týdne seznámil veřejnost s tím, že sportovní kupé RCZ se za pár let dočká druhé generace.
Před pár dny jste se u nás mohli dočíst, že Peugeot do roku 2020 výrazně oseká nabídku svých modelů a nikdo si není jistý, jaký model v nabídky vypadne. Teď se zdá, že kupé RCZ se vyřazení týkat nebude. RCZ nebude obětí tohoto rozhodnutí a tak si jej zákazníci budou moci i nadále pořizovat. Spekulace o příchodu druhé generace hovoří někdy kolem roku 2015 až 2016, přičemž nové RCZ vyjede na podvozkové platformě EMP2.
Připomínáme, že Peugeot se minulý rok zmínil i o návratu na americký trh, jeho poslední prodávaným modelem zde byl Peugeot 405, od té doby se oficiálně Peugeot z USA vytratil. Současně s úsporami a osekáváním modelových řad je tak možné, že i američtí fandové si opět dopřejí svezení s vozidlem se lvem ve znaku.
Zdroj: telegraaf.nl
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?