Nezávislý počítačový designér Remco Meulendijk ze společnosti RM Design, představil veřejnosti možnou podobu vozu Mercedes-Benz CLA Shooting Brake ve verzi AMG.
Stále čekáme na to, až Mercedes-Benz ukáže oficiální fotogragie modelu CLA Shooting Brake, a teprve až potom se dají brát v úvahu i spekulace o verzi AMG. Ta by měla po premiéře kombíku dorazit jen o několik měsíců později. Jak je však vidět, Remco nechce čekat a už dnes představil svou vizi, jak asi bude CLA Shooting Brake AMG vypadat.
Zatím to vypadá, že pokud se finální produkt automobilky přiblíží k návrhu v galerii, stane se ostré CLA tím nejatraktivnějším vozidel z modelové řady A. Pod kapotou by si Remco představoval ideálně dobře známý 2,0 litrový čtyřválcový turbomotor s výkonem kolem 360 koní a se 450 Nm točivého momentu. Výkon by byl přenášen na obě nápravy skrze 7-stupňovou dvouspojkovou převodovku.
Premiéru CLA Shooting Brake lze očekávat zřejmě letos v říjnu na autosalonu v Paříži, zatímco derivát AMG by mohl být uveden do konce letošního roku nebo počátkem roku 2015.
Zdroj: designrm.wordpress.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?