Generální ředitel společnosti Opel, Karl-Thomas Neumann, dneškem odhalil plány značky na rozšíření modelové řady Adam.
Ten v prodejích slaví nebývalý úspěch a proto se Opel rozhodl, že vyvine celou řadu nových modelů Adam. V rozhovoru pro magazín Auto Motor und Sport , Neumann řekl, že firma bude nabízet hned několik nových variant Adama, ovšem zároveň odmítl prozradit další podrobnosti. Logicky se však dá odvodit, že nové varianty se bodou odlišovat jen některými detaily, jako je zvýšený podvozek či jiný počet dveří. Mezi nejnovější zástupce Opelu Adam se brzy zařadí terénní verze Adam Rocks a sportovněji naladěný Adam S .
Do budoucna se očekává příchod sportovního crossoveru a také ostřeji vzhlížejícího kupé. Zmíněný crossover má údajně doplnit Mokku, ovšem převezme designové prvky z Adama. Dokonce se vedu spekulace, že nový Adam ve verzi crossover by mohl nakonec nahradit Merivu , ale nic není zatím oficiální.
Zdroj: Auto Motor und Sport
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?