Počítačový umělec Remco Meulendijk ze společnosti RM design se poslední dobou činí a krom návrhu Audi RS1 dnes vydal i snímky, jak by mohla podle něj vypadat nová Opel Corsa.
Jistě jste si všimli z přiložených snímků, že se inspirací stal Opel Adam, který nové Corse na počítačovém návrhu propůjčil hodně svých prvků. Oproti Adamovi ale Corsa dostala ještě vzhlednější novou masku chladiče a jiná přední a zadní světla. Sama automobilka Opel prohlásila, že novou Corsu spatříme začátkem roku 2015, přičemž její autosalonová premiéra by se mohla odehrát už v říjnu na pařížském autosalonu.
Vůz vyjede na podvozkové platformě SCCS a je pravděpodobné, že pod kapotou Corsy budou nabízeny všechn motorizace, které jsou dostupné i pro Adama. Počítá se tak mimo jiné i s nasazením benzínového 3-válce o objemu 1,0-litru SIDI Turbo, který se nabízí ve dvou výkonových verzích ( 90 a 115 koní).
Zdroj: RM design
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?