V roce 2012 představil automobilka Mercedes-Benz na oslavu 45. výročí divize AMG model SLS AMG GT3 45 th Anniversary Edition a nyní to máme jednu s tím spojenou specialitu.
Inženýři z firmy Sievers Tuning se rozhodli, že unikátnímu Mercedesu SLS AMG GT3 45 thAnniversary Edition , poskytnou speciální designovou úpravu. Jeden z pěti vyrobených SLS AMG GT3 45 Anniversary Edition se tak dočkal oranžového laku karoserie a zajímavých polepů s logem Batmana, které je umístěné jak na střeše, tak i na bocích a zádi.
Na oslavu výročí bylo vyrobeno jen pět kusů a všechny v černém laku karoserie. Díky tomu je tento kousek jedinečný a nenahraditelný. Při uvedení výročního modelu na trh v Německu za něj požadoval výrobce cenu 446.250 Eur. Tato cena byla však dosti opodstatněná, karoserie nese povětšinou uhlíková vlákna, interiér je vyztužen a pod jeho kapotou pracuje známý benzínový motor o objemu 6,3-litru V8.
V současné době se Mercedes-Benz SLS již nevyrábí, jeho nástupce je již na cestě a tak se každý kousek moderního SLS stává klenotem, tak jako tomu bylo u Mercedesu 300 SL, jenž je jeho duchovní předchůdce.
Zdroj: Mercedes-Benz (Facebook)
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?