Ford představil v Ženevě novou generaci modelu Focus a v souvislosti s tím se teď objevila první informace, že se chystaná sportovní verze ST bude nabízet jak s benzínovým, tak nově i s naftovým motorem.
Podle deníku Auto Express, bude vylepšený Ford Focus ST nabízen s novým naftovým motorem o objemu 2,0 TDCi, který poskytne výkon 182 koní. S ním by pak naftový sportovec měl zrychlovat z 0 - 100 km / h za osm sekund, emise CO2 přitom mají dosáhnout pouze 114g/km.
V nabídce se samozřejmě objeví i benzínový, konkrétně 2,0 litrový čtyřválec EcoBoost, který poskytne 250 koní a 360 Nm točivého momentu. Obě varianty budou vybaveny vylepšeným systémem řízení, sportovnímu pneumatikami a litými koly. O cenách či výbavě obou variant zatím nepadlo ani slovo.
Zdroj: Auto Express
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?