Německý malý vůz s názvem Opel Adam zatím nenabízí opravdu výkonnou variantu, která by se mohla rovnat konkurenci v podobě Fiatu 500 Abarth. To se ale má již brzy změnit.
Špionážní fotografové totiž zachytili, jak v chladném počasí ve Švédsku, prohání zamaskovaný snížený prototyp, jenž svým vzhledem připomíná jednu z výkonnějších variant. Soudit lze hlavně na základě jiného předního nárazníku s přídavným sáním vzduchu, tento Adam měl také snížené odpružení a zadní kotoučové brzdy.
Zatím není nic oficiální, ale je pravdou, že v současné době je Opel Adam lehce pozadu oproti své konkurenci, protože jen skvělé designové kombinace exteriéru nestačí. Pod kapotu sportovního Adama by se mohl skrýt benzínový 1,4-litrový motor SIDI Turbo, který produkuje přibližně výkon 160 koní.
Zda se nakonec této verze dočkáme, na to si musíme ještě počkat, ale je jisté, že Opel Adam s takovým přívlastkem Sport by si jistě své klienty našel.
zdroj: Worldcarfans.comModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?