Na veřejnost se dostal snímek, zachycující velice zajímavý model od Ferrari, který nese označení SP FFX. To jsme mohli vidět již v minulém roce na speciálních firemních nákresech.
Vůz má základ v modelu je Ferrari FF, přičemž však karoserie prošla proměnou. Dokonce svým aktuálním vzhledem vůz připomíná model F12berlinetta. Ferrari SP FFX je ale unikátní v tom, že je postaveno na zakázku pro jednoho movitého klienta a tak bude i v jediném exempláři.
Vůz zaujme především červeným lakem karoserie s bílými doplňky. Změny pod kapotou zřejmě nehledejme, jedná se čistě o designový unikát. Již dříve jsme tu měli i jiné speciální edice, jakými bylo Ferrari SP12 EC nebo P540 Superfast Aperta.
Cena a identita majitele je zdá se přísně střežena, ví se jen, že pochází z Japonska. Ferrari chce zachovat důstojnost a svého speciálního klienta tak pečlivě chrání před světem.
zdroj: Ferrari, autoexpress.co.ukModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?