Tata Nano s dieselovým pohonem má být odhalena příští měsíc, v plánu je i nový hatchback a sedan.
Nafta bude pohánět už i model Tata Nano, který se představí v únoru na Auto Expo 2014 v Indii. Na Auto Expo se objeví i nový hatchback a sedan.
Na světě je v současné době nejlevnější auto k dispozici s benzínovým motorem 624cc. K dispozici bude výkon 28kW nebo s 624cc na bio-palivo motor může běžet na CNG a to přinést nepatrně menší výkon 24 kW. Od roku 2014 se objeví třetí motorizace. Bude se jednat o 2-válec, 800cc turbodiesel s 33 kW.
Kromě zavedení dieselového Nano, indická automobilka Tata Motors plánuje kompaktní hatchback a sedan součástí projektu " Falcon ". Oba vozy budou jezdit na stávající platformě X1, který byl použit pro
Vista a Manza. Hatchback údajně byl stvořen v evropském designérském studiu Tata a vyrazit by mohl do prodeje ke konci roku s 1,3-litrovým Multijetem od Fiatu a nově vyvinutým 1,2-litrovým benzínovým motorem.
Sedan bude mít na délku méně než čtyři metry a půjde do prodeje někdy v roce 2014. Sedan by měl nahradit dosluhující model Manza. Bude používat stejné motory jako hatchback ale benzínový motor bude upraven na 73 kW.
Zdroj: Worldcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?