Mitsubishi se na některých asijských trzích objeví v nafouknuté variantě, která bude suplovat kombík.
Zvětšené vozy s prodlouženým rozvorem jsou na asijských trzích velmi populární a není proto divu, že se Mitsubishi k tomuto trendu přidává. Svůj malý Colt prodává ve variantě Plus která se staví někam mezi MPV a kombík. Nyní byla tato varianta přepracována pro další roky života.
Colt plus se od standardního Coltu neliší pouze délkou. Součástí je také spousta nových designových doplňků včetně jiného designu kol a barev na karoserii. Oproti variantě před modernizací se měnily zejména nárazníky, světla a další detaily. Celkové vzezření je tak hravější a více sexy.
Pod kapotou je benzínový čtyřválec o objemu 1,5 litru a výkonu 112 koní. O plynulou jízdu se pak může starat převodovka typu CVT.
Bohužel, s prodejem mimo Asii se opět nepočítá.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?