Deviata generácia japonskej Hpndy Accord prichádza na scénu! Automobilka zverejnila prvé fotografie vo špecifikácii pre americký trh.
Honda Accord aktuálnej 8. generácie dostala len v priebehu minulého roku facelift, no japonci už predstavujú novú, v poradí deviatu generáciu japonského modelu strednej triedy. Automobilka uvoľnila prvé oficiálne snímky, zatiaľ však len pre americký trh. Ak to bude tak ako doteraz, náš európsky Accord dostane trochu odlišný dizajn, ale nechajme sa prekvapiť.
Novinka má byť oproti predchodcovi väčšia, bohatšie vybavená a taktiež luxusnejšia. Honda napriek svojej proklamovanej „športovosti“ vytvorila trochu konzervatívny dizajn nového Accorda, predná aj zadná časť pôsobia oproti aktuálnemu modelu podstatne usadlejším dojmom. Dizajn je samozrejme subjektívnou záležitosťou, no pri hodnotení vzhľadu si odporúčam spomenúť na najbližšieho konkurenta – Mazda 6.
Nový Accord bude v Amerike poháňaný štvorvalcovým motorom s objemom 2,4 litra (135 kW/181 k a 240 Nm) v spojení buď s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou, alebo bezstupňovou prevodovkou CVT. V ponuke bude aj šesťvalec 3,5 V6 (202 kW/271 k a 344 Nm. Honda ponúkne aj hybridnú verziu poháňanú benzínovým dvojlitrom a elektromotorom.
Na bližšie informácie ohľadom novej Hondy Accord si budeme musieť počkať.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?