Aston Martin spolu s karosárnou Zagato představil koncept sportovního movelu V12 Zagato. Snoubí agresivitu s elegancí a jízdními výkony.
Britský Aston Martin a italská karosárna Zagato nejsou ve spolupráci ničím novým. Rozhodli se oslavit hned 50 let spolupráce a to opravdovým skvostem.
Fascinující koncept bude představen v sobotu na Concorso d'Eleganza Villa D'Este u italského jezera Como. Zraky návštěvníků tradiční a zároveň velmi prestižní události budou na oranžový skvost jistě silně upřeny.
Design pochází ze studia Zagato, údajně je natolik komplikovaný, že jej není možné vyrobit strojně, jen ručně. Proto je například každý blatník vyroben ze sedmi hliníkových dílů, nikoliv z jediného výlisku, střecha je pětidílná. Tradiční vyboulení nad hlavami cestujících téměř není u Zagata nutné připomínat.
Vůz je určen na okruh, kam po premiéře také zamíří, o to, aby nebyl zostuzen, se stará šestilitrový dvanáctiválec o výkonu 515 koní.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?