Faceliftované BMW 6 se představilo nejprve jako kabriolet. Teď je tedy na řadě verze s pevnou střechou.
Sportovní GT od BMW s označením 6 se brzy dočká také faceliftované verze Coupe. Ta bude představena v Číně, kde se očekávají velké prodeje tohoto dvoudveřového sporťáku.
Vzhled bude téměř totožný s konceptem nazvaným Concept 6-Series Coupe, jehož obrázky najdete pod tímto článkem. Samozřejmostí budou xenonové světlomety a mlhovky s LED diodami. Uvnitř pak najdeme interiér čalouněný v kůži Dakota, displej iDrive s úhlopříčkou o velikosti 10,2 palce či dekorační části ze dřeva nebo kovu.
Při uvedení na trh budou k dispozici tradiční pohonné jednotky BMW jako je řadový dvojitě přeplňovaný třílitrový šestiválec o výkonu 239 kW, nebo osmiválec 4,4 litru s výkonem 304 kW. Nezávisle na motoru bude řazení obsluhováno buď manuální převodovkou se šesti stupni, nebo osmistupňovým automatem.Ten bude ale samozřejmě za příplatek.
Autosalon v Šanghaji začíná 19. května, podrobné informace tedy očekávejte krátce poté.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?