Ako blesk z jasného neba prišli do redakcie prvé fotografie faceliftovaného prevedenia nového Renaultu Laguna, ktorý sa ukáže verejnosti na októbrovom autosalóne v Paríži.
Automobilka dnes uvoľnila prvé oficiálne snímky exteriéru a interiéru modernizovaného Renaultu Laguna. Aktuálny model je na trhu už od roku 2008, na jeho tvary medzi ľuďmi padlo mnoho názorov. Laguna tretej generácie sa buď vyslovene páčila, alebo nepáčila. Práve pripravovaný facelift dostal za úlohu vylepšiť vnímanie dizajnu karosérie medzi verejnosťou, či sa to dizajnérom podarilo, necháme na vás.
Oficiálne uvoľnené snímky ukazujú, že dizajnéri sa pohrali hlavne s kontroverznou prednou maskou, upravili tvar nárazníka, v ktorom pribudla trojica otvorov. Bočné nesú hmlové svetlomety a chrómované lišty, prostredný má za úlohu zabezpečiť chladenie prúdom vzduchu a je potiahnutý až k prednej kapote. Predným svetlám pribudlo v ich hornej časti akési „obočie“. To, či sa zmeny odohrali aj na zadnej časti liftbacku a kombi zatiaľ nevieme.
Fotografie interiéru napovedajú, že tu sa konštruktéri sústredili výlučne na detaily. Veď napokon, interiér Laguny patrí svojim stvárnením a materiálmi v neprémiovej konkurencii medzi úzku špičku triedy. Očakávať môžeme vylepšenia technológií v podobe modernizovanej navigácie TomTom®Live alebo audiosystému Bose Sound System®.
Viac informácií o faceliftovanom Renaulte Laguna sa dozvieme až na autosalóne, objednávky na novú Lagunu je možné realizovať od začiatku novembra 2010.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?