Stejně jako velká část moderních supersportů, tak i elektrický rejnok, jak se tato čerstvě představená Corvetta jmenuje, sází na hybridní pohon. Díky němu má být pekelně rychlá.
Nově představený model legendárního amerického sportovního vozu sází na dvojici motorů. Uprostřed nízké karoserie se nachází starý známý motor LT2 6,2 litru V8 z modelu Stingray, který je zde naladěný na výkon 369 kW (501 koní) a točivý moment 637 N.m.
Velkou "Vé osmičku" doplňuje elektromotor umístěný na přední nápravě. Ten má výkon 120 kW (163 koní) a točivý moment 165 N.m. Tento motor čerpá energii z 1,9 kWh lithium-iontové baterie. V režimu Stealth zvládne vůz jet čistě na elektřinu rychlostí až 72 km/h.
Chevrolet Corvette E-Ray 2024 kromě toho, že bude první elektrifikovanou Corvettou drží i další prvenství. Díky systémovému výkonu 481 kW (655 koní) a pohonu všech kol dokáže zrychlit z 0 na 60 MPH (96 km/h) za 2,5 s a čtvrt míle s pevným startem zvládne za 10,5 s s konečnou rychlostí 209 km/h. Tyto hodnoty z E-Ray činí nejrychlejší sériovou Vette, všech dob.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?