Stejně jako velká část moderních supersportů, tak i elektrický rejnok, jak se tato čerstvě představená Corvetta jmenuje, sází na hybridní pohon. Díky němu má být pekelně rychlá.
Nově představený model legendárního amerického sportovního vozu sází na dvojici motorů. Uprostřed nízké karoserie se nachází starý známý motor LT2 6,2 litru V8 z modelu Stingray, který je zde naladěný na výkon 369 kW (501 koní) a točivý moment 637 N.m.
Velkou "Vé osmičku" doplňuje elektromotor umístěný na přední nápravě. Ten má výkon 120 kW (163 koní) a točivý moment 165 N.m. Tento motor čerpá energii z 1,9 kWh lithium-iontové baterie. V režimu Stealth zvládne vůz jet čistě na elektřinu rychlostí až 72 km/h.
Chevrolet Corvette E-Ray 2024 kromě toho, že bude první elektrifikovanou Corvettou drží i další prvenství. Díky systémovému výkonu 481 kW (655 koní) a pohonu všech kol dokáže zrychlit z 0 na 60 MPH (96 km/h) za 2,5 s a čtvrt míle s pevným startem zvládne za 10,5 s s konečnou rychlostí 209 km/h. Tyto hodnoty z E-Ray činí nejrychlejší sériovou Vette, všech dob.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?