Dynamické koncepční nákresy nového modelu Hornet odhalují jedinečnou kombinaci technické krásy a agresivity. Designový koncept je nejnovějším výsledkem spolupráce mezi výzkumnými a vývojovými centry společnosti Honda v Itálii a v Japonsku.
Poté, co společnost Honda v roce 2021 na veletrhu EICMA oznámila, že se do její modelové řady vrátí slavné jméno Hornet, zveřejnila dnes nákresy, které přibližují další detaily designového konceptu a staví na odiv kombinaci technické krásy a agresivity, jež je základem DNA tohoto modelu.
Nákresy konceptu vznikly pod vedením výzkumného a vývojového centra společnosti Honda v Římě, které je i díky úzké spolupráci s výzkumným a vývojovým oddělením v Japonsku zodpovědné za vzhled mnoha úspěšných evropských modelů značky Honda z poslední doby, jako jsou například CRF1100L Africa Twin, CB650R, či X-ADV.
Designérem nové koncepce modelu Hornet je 28letý Giovanni Dovis, který naposledy navrhl výrazné linie nového modelu ADV350.
Giovanni Dovis, designér, Honda R&D Europe, Itálie:
„Designovou filozofií značky Honda je vytvářet něco čistého a funkčního nekomplikovaným způsobem – modely, které jsou nejen půvabně jednoduché, ale zároveň i emočně atraktivní. Nákresy ukazují, že designový koncept modelu Hornet slibuje agilitu, dynamiku a nízkou hmotnost díky štíhlým proporcím, špičaté zádi a mimořádně ostrým liniím. Tím vzniká nový vzhled s kompaktními proporcemi, který se vyznačuje napětím a agresivitou od přídě až po záď, čímž zdůrazňuje skutečně sportovní zaměření tohoto modelu.“
Zákazníci, které tento model zajímá, se mohou registrovat na stránkách Hondy zde:
www.honda.cz/hornet
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?