ŠKODA AUTO poodhaluje nový vůz ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV. Karosářská varianta kupé čistě elektrického vozu ENYAQ iV s emocionálnějším vzhledem umožňuje díky vynikající aerodynamice ještě vyšší dojezd než varianta SUV.
Skica ukazuje mírně se svažující linii střechy, záď s ostře lomenou hranou a boční prahy v barvě karoserie. Boční prahy lakované v barvě karoserie a velká kola umocňují dynamický vzhled nového čtyřdveřového vrcholného modelu. Přepracovaná linie střechy pak přidává vozu na eleganci. Od B-sloupku se střecha mírně svažuje směrem dozadu a plynule přechází do pátých dveří. Pohled zezadu definuje nápis ŠKODA pod ostře lomenou hranou a zadní světla s pro značku typickým tvarem písmene C.
Příď charakterizuje velká a výrazná maska a úzké ostře řezané přední světlomety, které zvýrazňují šířku vozu. Skica rovněž ukazuje výrazný sportovní design předního nárazníku.
Nová ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV se veřejnosti poprvé představí v digitální podobě dne 31. ledna 2022 v Praze.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?