Na autosalonu v Los Angeles značka Porsche představí vlajkovou loď rodiny 718: Cayman GT4 RS. Nejostřejší model řady se vyznačuje větším výkonem, nižší hmotností a větším přítlakem.
7:04,511 minuty. Jen tolik stačilo novému Porsche 718 Cayman GT4 RS k tomu, aby projel 20,6kilometrovou trať Severní smyčky Nürburgringu. Je to o 23,6 sekund lepší čas, než jaký zaznamenal Cayman GT4 PDK. „Iniciály RS jsou u sportovních Porsche zárukou toho nejlepšího. Nyní se označením RS může pyšnit i nový Cayman. Silnější, lehčí, s opravdu funkční aerodynamikou a impozantním časem na Nordschleife. Máme se na co těšit,“ předesílá Jan Sedláček, výkonný ředitel importu Porsche, společnosti Porsche Inter Auto CZ.
Autosalon v kalifornském Los Angeles je pro značku Porsche z hlediska silného amerického trhu důležitým místem pro prezentaci nových modelů. Kromě 718 Cayman GT4 RS zde svoji světovou premiéru zažije také závodní verze 718 Cayman GT4 RS Clubsport. Do LA pak Porsche přiveze ještě novinkovou Panameru Platinum Edition, která bude luxusním a stylovým ozvláštněním této tradiční modelové řady Porsche.
Tím však záplava novinek Porsche v Los Angeles nekončí: rodinu elektrických modelů Taycan doplní třetí karosářská verze sportovního elektrického vozu a také další, řidičsky orientovaná mimořádně dynamická verze, stojící mezi Porsche Taycan 4S a Taycan Turbo.
Odhalení pěti světových premiér Porsche se uskuteční 17. listopadu v 05:00 (SEČ). Modely představí Oliver Blume, předseda představenstva Porsche AG, Detlev von Platen, člen představenstva zodpovědný za prodej a marketing a Frank-Steffen Walliser, viceprezident modelové řady 911 a 718. Exkluzivním hostem bude i Mark Weber - bývalý jezdec Formule 1 a ambasador značky Porsche.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?