Volkswagen nabízí první pohled na nové sportovní SUV ve stylu kupé, které bude uvedeno na trh na konci letošního roku. Taigo rozšíří produktovou řadu SUV značky Volkswagen v segmentu malých vozů o sportovní crossover. Nový model se může pochlubit charismatickým designem, moderním konceptem ovládání a velkým počtem asistenčních systémů.
Volkswagen odhalil název připravovaného crossoveru před jeho oficiální evropskou premiérou. Taigo rozšíří nabídku SUV značky Volkswagen v segmentu malých vozů. Již na první pohled zanechá skvělý dojem dynamickým a emocionálním designem. Nový model nabídne také velký počet asistenčních systémů a nejmodernější konektivitu.
Pro zákazníky, kteří hledají vůz kategorie CUV (Crossover Utility Vehicle) kombinující zvýšenou polohu sedadel a sportovní siluetu ve stylu kupé, je čekání již u konce. Nový model Taigo1 bude uveden na trh s hospodárnými motory TSI, světlomety LED v sériové výbavě, moderním konceptem ovládání, zcela digitálním panelem přístrojů a velkým počtem asistenčních systémů.
Taigo vychází z úspěšného brazilského modelu Nivus a pro evropský trh se bude vyrábět ve španělském závodě Pamplona. Nové CUV se představí v létě a jeho uvedení na trh bude následovat na konci roku 2021.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?