Volkswagen vystaví na Ženevském autosalonu 2015 ve světové premiéře studii Sport Coupé Concept GTE.
Avantgardní model plní přitom roli protagonisty nového, progresivního designérského stylu značky Volkswagen.„Ve studii Sport Coupé Concept GTE splývá evoluce s revolucí. Tato studie ukazuje na základě zřetelně výraznější DNA designu značky Volkswagen, jak fascinujícím způsobem bude objemem prodeje největší značka našeho koncernu utvářet bezprostřední budoucnost,“ říká Walter de Silva, šéfdesignér společnosti Volkswagen AG. Dr. Heinz-Jakob Neußer, člen představenstva značky Volkswagen, zodpovědný za vývoj, k tomu říká: „Tato studie je neuvěřitelně dynamickým kupé, které nemá v tomto segmentu obdoby.
Díky designu ve stylu exkluzivního sportovního vozu, který je doplněn o rozšířenou funkčnost velkého zadního výklopného víka a nabídku prostoru pro čtyři osoby, spatřujeme ve studii Sport Coupé Concept GTE přesvědčivou alternativu klasických sedanů segmentů B a C.“ A Klaus Bischoff, šéfdesignér značky Volkswagen, k tomu dodává: „Sport Coupé Concept GTE je dalším milníkem expresivního designu.
S nezaměnitelnými, nově pojatými liniemi od přídě až k zádi. Je to stylistický kompas. Volkswagen touto studií představuje nejen nový design nového modelu, ale i první výhled na novou éru designu.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?