Napadlo vás někdy, jaké jméno automobilky se v internetových vyhledávačích objevuje nejčastěji? Pokud sázíte na prémiové výrobce, u kterých tak rádi obdivujeme výkonné motory a enormně luxusní zpracování, musíme vás zklamat. Lidé totiž, jak se zdá, zůstávají nohama na zemi a se svým výběrem se zaměřují na masovější výrobce.
Celkem 7,8 milionů lidí si každý měsíc v internetovém vyhledávači zjišťuje informace o vozech Toyota. Vyplývá to z průzkumu britské pojišťovny Veygo, podle něhož je Toyota nejvyhledávanější automobilovou značkou na světovém internetu.
Na druhé příčce se umístila Honda, která čítá 7 milionů vyhledávání měsíčně, třetí místo obsadil Ford, který lidé na internetu hledají 6,4 milionkrát za měsíc. Toyota se také ukázala jako nejpopulárnější v největším počtu zemí – v 57 z celkových 171 analyzovaných.
Japonský producent se může pochlubit čelními pozicemi ve státech, jako je Austrálie, Finsko, Spojené státy americké, Nový Zéland i Polsko. V této kategorii zaujalo druhé místo BMW, které nejčastěji hledají lidé ve 25 zemích, třetí je Mercedes-Benz s nejvyšší popularitou ve 23 zemích.
Z průzkumu dále vyplývá, že nejčastěji lidé vyhledávají ty automobily, o jejichž nákupu reálně uvažují, a zároveň jde o ty nejprodávanější a nejrozšířenější značky. Zajímavé ovšem je, že v zemích, jako je Venezuela, Nepál nebo Bangladéš, je nejvyhledávanější automobilkou Lamborghini. Překvapí také to, že pouze v pěti zemích se lidé nejvíce zajímali o svého tuzemského producenta automobilů.
Průzkumy popularity na internetu realizovala britská pojišťovna Veygo. Zpráva vznikla na základě informací o 42 nejpopulárnějších automobilových značkách na světě, které byly v posledních 12 měsících nejčastěji zadávané v nejpopulárnějším internetovém vyhledávači Googlu.
10 nejčastěji vyhledávaných automobilových značek
1. Toyota 2. Honda 3. Ford 4. Hyundai 5. BMW 6. Volkswagen 7. Mercedes-Benz 8. Nissan 9. Audi 10. RenaultPlug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.