Napadlo vás někdy, jaké jméno automobilky se v internetových vyhledávačích objevuje nejčastěji? Pokud sázíte na prémiové výrobce, u kterých tak rádi obdivujeme výkonné motory a enormně luxusní zpracování, musíme vás zklamat. Lidé totiž, jak se zdá, zůstávají nohama na zemi a se svým výběrem se zaměřují na masovější výrobce.
Celkem 7,8 milionů lidí si každý měsíc v internetovém vyhledávači zjišťuje informace o vozech Toyota. Vyplývá to z průzkumu britské pojišťovny Veygo, podle něhož je Toyota nejvyhledávanější automobilovou značkou na světovém internetu.
Na druhé příčce se umístila Honda, která čítá 7 milionů vyhledávání měsíčně, třetí místo obsadil Ford, který lidé na internetu hledají 6,4 milionkrát za měsíc. Toyota se také ukázala jako nejpopulárnější v největším počtu zemí – v 57 z celkových 171 analyzovaných.
Japonský producent se může pochlubit čelními pozicemi ve státech, jako je Austrálie, Finsko, Spojené státy americké, Nový Zéland i Polsko. V této kategorii zaujalo druhé místo BMW, které nejčastěji hledají lidé ve 25 zemích, třetí je Mercedes-Benz s nejvyšší popularitou ve 23 zemích.
Z průzkumu dále vyplývá, že nejčastěji lidé vyhledávají ty automobily, o jejichž nákupu reálně uvažují, a zároveň jde o ty nejprodávanější a nejrozšířenější značky. Zajímavé ovšem je, že v zemích, jako je Venezuela, Nepál nebo Bangladéš, je nejvyhledávanější automobilkou Lamborghini. Překvapí také to, že pouze v pěti zemích se lidé nejvíce zajímali o svého tuzemského producenta automobilů.
Průzkumy popularity na internetu realizovala britská pojišťovna Veygo. Zpráva vznikla na základě informací o 42 nejpopulárnějších automobilových značkách na světě, které byly v posledních 12 měsících nejčastěji zadávané v nejpopulárnějším internetovém vyhledávači Googlu.
10 nejčastěji vyhledávaných automobilových značek
1. Toyota 2. Honda 3. Ford 4. Hyundai 5. BMW 6. Volkswagen 7. Mercedes-Benz 8. Nissan 9. Audi 10. RenaultKdyž jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?