O pozadí několika úchvatných rychlostních rekordů, kterých dosáhla Agera RS, se na autosalonu v New Yorku rozpovídal samotný Christian von Koenigsegg, kterého zpovídal reportér kanadského motoristického magazínu Driving.
Podle Koenigsegga za vznikem rekordů nestál ani tak zájem společnosti, jako spíš zvědavost jednoho ze zákazníků. „Zrovna jsme dokončovali jeho automobil, když přišel s dotazem, jaké maximální rychlosti vlastně dosáhne. Řekl jsem mu, že naše testovací dráha je moc krátká, že bychom kvůli tomu museli uzavřít silnici. A on se o to postaral"
„Když jsme se doslechli, že se mu silnici podařilo sehnat, rozhodli jsme se, že bude lepší mu s tím pomoci. Jedná se totiž o nezmapovanou oblast a navíc o dost nebezpečnou. Nikdy jsme nejeli tak rychle, takže jsme toho chtěli být součástí, vše zmapovat a mít jistotu, že vše je maximální bezpečné a že budeme mít všechna data," prozradil Koenigsegg.
Ačkoliv se tedy Agera RS vrhla do neznáme, vedla si více než dobře. Během několika pokusů na uzavřené dálnici v Nevadě se podařilo dosáhnout maximální rychlost 447 km/h a disciplínu 0 - 400 km/h - 0 se podařilo zvládnout za 33.29 sekundy. Tato čísla se ukázala být světovým rekordem, stejně jako maximální rychlost na volnou míli 445.63 km/h a nejvyšší rychlost na veřejné dálnici 457.95 km/h.
Na první pokus to tedy pro Koenigsegg dopadlo více než dobře. Navíc automobilka dosáhla více než pouze několika světových rekordů. Podle Koenigsegga se mimo jiné podařilo získat řadu cenných dat, která budou využita při úpravách a stavbách nových modelů.