Automobilky během stavby nových modelů zohledňují i ten nejmenší detail, což by ve výsledku mělo vést vždy k naprosto unikátnímu designu. Kreativní kutil z Michiganu však chtěl propojit více "unikátních" automobilů do jednoho, což vedlo k vytvoření skutečného frankensteinova monstra mezi automobily.
Ačkoliv je tahle "Věc" registrována jako Chevrolet z roku 1939, ve skutečnosti se jedná o naprosto unikátní stroj, který vznikl kombinací dílů z celkem 28 automobilů. Těžko říct, na jakém šasi byl vůz postaven, ovšem pod kapotou se ukrývá motor "GMC 350" z pick-upu vyrobeného v roce 1985, což by mohl být 5.7 litrový osmiválec.
V seznamu dílů pak nalezneme dalších 27 rozličných položek, mezi kterými nejčastěji figurují automobilky Chevy, Buick a Cadillac. Zajímavé jsou také roky výroby, neboť některé součástky pochází dokonce z předválečných vozidel. Ostatně na seznam se můžete sami podívat:
– ’85 GMC 350 Truck Motor– Chevy Caprice Electric Windows– ’72 Pontiac Rear Axle– ’64 Thunderbird Slide Away Steering Wheel– ’72 Pinto Doors– ’39 Chevy Hood– ’39 Chevy Grill– ’39 Chevy Fenders– ’64 Thunderbird Interior– ’72 Pinto Fuel Tank– ’84 Firebird Seats– ’82 Chevy Transmission– ’82 Cadillac Front Brakes– ’82 Cadillac Suspension– ’61 Cadillac Rear Fins– ’85 Cadillac Seville Trunk Lid– ’73 Ford Sunroof– ’85 Olds 98 Electrical System– ’85 Olds Electric Dash– Ltd. Headlights– Ltd. Front Turn Signal– Ltd. Rear Brake Light on Roof– ’72 Javelin Tail Lights– ’58 Buick Front Bumper– ’58 Buick Rear Back Up Lights– ’32 Chevy Rear Bumper– ’92 Chevy Electric Cooling Fan– Keyless Entry between the seats
Prodejce k vozu uvádí, že se několikrát objevil na výstavách automobilů, kde sklidil značnou pozornost. Té se mu ostatně dostává téměř kdekoliv, kde se vůz objeví. A vlastně se ani nelze divit, protože něco podobného se jednoduše nedá přehlédnout (ačkoliv by nám to vlastně vůbec nevadilo).
Automobil stále posledních pár let v garáži a bezpochyby bude potřebovat menší údržbu. Nejpalčivějším problémem pak mají být tlumiče, které bude podle výrobce potřeba vyměnit. Jinak je ale automobil schválený pro provoz na pozemních komunikacích.
Prodávající pouze upozorňuje, že vůz bude potřeba pře-registrovat z Chevroletu vyrobeného v roce 1939 na "Vozidlo vlastní výroby / Upravené vozidlo". Ještě jedním nedostatkem na kráse pak bude otázka spolehlivosti, neboť majitel vozu s ním prý nikdy neujel více než 80 kilometrů. Přesně v takové vzdálenosti totiž bydlel od pravidelně pořádané výstavy automobilů, které se s oblibou zúčastňoval.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.