Automobilky během stavby nových modelů zohledňují i ten nejmenší detail, což by ve výsledku mělo vést vždy k naprosto unikátnímu designu. Kreativní kutil z Michiganu však chtěl propojit více "unikátních" automobilů do jednoho, což vedlo k vytvoření skutečného frankensteinova monstra mezi automobily.
Ačkoliv je tahle "Věc" registrována jako Chevrolet z roku 1939, ve skutečnosti se jedná o naprosto unikátní stroj, který vznikl kombinací dílů z celkem 28 automobilů. Těžko říct, na jakém šasi byl vůz postaven, ovšem pod kapotou se ukrývá motor "GMC 350" z pick-upu vyrobeného v roce 1985, což by mohl být 5.7 litrový osmiválec.
V seznamu dílů pak nalezneme dalších 27 rozličných položek, mezi kterými nejčastěji figurují automobilky Chevy, Buick a Cadillac. Zajímavé jsou také roky výroby, neboť některé součástky pochází dokonce z předválečných vozidel. Ostatně na seznam se můžete sami podívat:
– ’85 GMC 350 Truck Motor– Chevy Caprice Electric Windows– ’72 Pontiac Rear Axle– ’64 Thunderbird Slide Away Steering Wheel– ’72 Pinto Doors– ’39 Chevy Hood– ’39 Chevy Grill– ’39 Chevy Fenders– ’64 Thunderbird Interior– ’72 Pinto Fuel Tank– ’84 Firebird Seats– ’82 Chevy Transmission– ’82 Cadillac Front Brakes– ’82 Cadillac Suspension– ’61 Cadillac Rear Fins– ’85 Cadillac Seville Trunk Lid– ’73 Ford Sunroof– ’85 Olds 98 Electrical System– ’85 Olds Electric Dash– Ltd. Headlights– Ltd. Front Turn Signal– Ltd. Rear Brake Light on Roof– ’72 Javelin Tail Lights– ’58 Buick Front Bumper– ’58 Buick Rear Back Up Lights– ’32 Chevy Rear Bumper– ’92 Chevy Electric Cooling Fan– Keyless Entry between the seats
Prodejce k vozu uvádí, že se několikrát objevil na výstavách automobilů, kde sklidil značnou pozornost. Té se mu ostatně dostává téměř kdekoliv, kde se vůz objeví. A vlastně se ani nelze divit, protože něco podobného se jednoduše nedá přehlédnout (ačkoliv by nám to vlastně vůbec nevadilo).
Automobil stále posledních pár let v garáži a bezpochyby bude potřebovat menší údržbu. Nejpalčivějším problémem pak mají být tlumiče, které bude podle výrobce potřeba vyměnit. Jinak je ale automobil schválený pro provoz na pozemních komunikacích.
Prodávající pouze upozorňuje, že vůz bude potřeba pře-registrovat z Chevroletu vyrobeného v roce 1939 na "Vozidlo vlastní výroby / Upravené vozidlo". Ještě jedním nedostatkem na kráse pak bude otázka spolehlivosti, neboť majitel vozu s ním prý nikdy neujel více než 80 kilometrů. Přesně v takové vzdálenosti totiž bydlel od pravidelně pořádané výstavy automobilů, které se s oblibou zúčastňoval.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?