Ačkoliv je tahle "Věc" registrována jako Chevrolet z roku 1939, ve skutečnosti se jedná o naprosto unikátní stroj, který vznikl kombinací dílů z celkem 28 automobilů. Těžko říct, na jakém šasi byl vůz postaven, ovšem pod kapotou se ukrývá motor "GMC 350" z pick-upu vyrobeného v roce 1985, což by mohl být 5.7 litrový osmiválec.
V seznamu dílů pak nalezneme dalších 27 rozličných položek, mezi kterými nejčastěji figurují automobilky Chevy, Buick a Cadillac. Zajímavé jsou také roky výroby, neboť některé součástky pochází dokonce z předválečných vozidel. Ostatně na seznam se můžete sami podívat:
– ’85 GMC 350 Truck Motor
– Chevy Caprice Electric Windows
– ’72 Pontiac Rear Axle
– ’64 Thunderbird Slide Away Steering Wheel
– ’72 Pinto Doors
– ’39 Chevy Hood
– ’39 Chevy Grill
– ’39 Chevy Fenders
– ’64 Thunderbird Interior
– ’72 Pinto Fuel Tank
– ’84 Firebird Seats
– ’82 Chevy Transmission
– ’82 Cadillac Front Brakes
– ’82 Cadillac Suspension
– ’61 Cadillac Rear Fins
– ’85 Cadillac Seville Trunk Lid
– ’73 Ford Sunroof
– ’85 Olds 98 Electrical System
– ’85 Olds Electric Dash
– Ltd. Headlights
– Ltd. Front Turn Signal
– Ltd. Rear Brake Light on Roof
– ’72 Javelin Tail Lights
– ’58 Buick Front Bumper
– ’58 Buick Rear Back Up Lights
– ’32 Chevy Rear Bumper
– ’92 Chevy Electric Cooling Fan
– Keyless Entry between the seats
Prodejce k vozu uvádí, že se několikrát objevil na výstavách automobilů, kde sklidil značnou pozornost. Té se mu ostatně dostává téměř kdekoliv, kde se vůz objeví. A vlastně se ani nelze divit, protože něco podobného se jednoduše nedá přehlédnout (ačkoliv by nám to vlastně vůbec nevadilo).
Automobil stále posledních pár let v garáži a bezpochyby bude potřebovat menší údržbu. Nejpalčivějším problémem pak mají být tlumiče, které bude podle výrobce potřeba vyměnit. Jinak je ale automobil schválený pro provoz na pozemních komunikacích.
Prodávající pouze upozorňuje, že vůz bude potřeba pře-registrovat z Chevroletu vyrobeného v roce 1939 na "Vozidlo vlastní výroby / Upravené vozidlo". Ještě jedním nedostatkem na kráse pak bude otázka spolehlivosti, neboť majitel vozu s ním prý nikdy neujel více než 80 kilometrů. Přesně v takové vzdálenosti totiž bydlel od pravidelně pořádané výstavy automobilů, které se s oblibou zúčastňoval.