S příchodem nového roku si stále více lidí začíná plánovat svá novoroční předsevzetí. Kromě tradičních klasik jako více sportovat, hubnout či naučit se nové dovednosti se však objevují i předsevzetí spjatá s motorismem. Ty nejčastější pak zmapovala největší britská autoškola Young Driver.
Britská autoškola Young Driver, která patří k největším institucím podobného typu na britských ostrovech, uveřejnila svůj průzkum, který se zabývá nejčastějšími předsevzetími řidičů pro nový rok. Bohužel neznáme testovací vzorek, nicméně výsledky jsou věru zajímavé.
Téměř každý čtvrtý řidič uvedl, že by se s příchodem nového roku rád naučil pravidelně kontrolovat hladinu oleje a nahuštění pneumatik. Na druhém místě s 17 % se pak umístili řidiči, kteří by se rádi naučili do nového roku lépe parkovat do podélně stojící řady vozidel.
Na třetím místě se s 16% zastoupením sešli řidiči, kteří by se v novém roce rádi zbavili strachu z jízdy po dálnicích. Na čtvrtém místě (15 %) jsou možná překvapivě řidiči, kteří mají problém s couváním a na pátém místě (14 %) jsou řidiči, kteří by se s příchodem nového roku rádi odnaučili agresivitě za volantem, což je více než potěšující.
První desítku pak uzavírají předsevzetí jako naučit se zacouvat na parkovací místo (13 %), vypínat telefon během řízení (13 %), méně překračovat rychlost (11 %), přestat číst zprávy během stání na semaforech (11 %) a na desátém místě s 10 % je zbavit se strachu z jízdy po venkovských okreskách.
Veskrze se tak jedná o samá pozitivní předsevzetí, která by si mohl vzít k srdci téměř každý řidič, ať už se bavíme o jakékoliv části světa. A co vy, vzali jste si do nového roku nějaké řidičské předsevzetí? Pokud ano, určitě nám napište jaké.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?