Wrestling sice není v našich končinách příliš oblíbeným divadelním žánrem, ovšem řada jeho celebrit se díky němu dokázala prosadit i ve skutečném světě herectví a jejich jména tak známe z filmů či seriálů. Tím nejznámějším je samozřejmě Dwayne Johnson, ovšem na paty mu šlape ambiciozní John Cena, který se však v posledních dnech neukázal v tom nejlepším světle. A teď ho dokonce čeká soud s jednou z největších automobilek světa.
V našich končinách poznají Johna Cenu buď milovníci wrestlingu, nebo lidé s poruchou spánku, kteří v jednu ráno koukají na laciné americké akčňáky, ve kterých se tato hora svalů párkrát objevila. V posledních měsících však John přijal další roli, kterou je moderování vlastního pořadu o automobilech na YouTube. Jak se totiž ukazuje, auta jsou jeho velkou vášní.
Díky své zálibě se tak Cena stal jedním z mála lidí, kterým Ford dovolil pořídit si limitovanou edici nového Fordu GT. Automobilka si totiž speciálně vybírala z lidí, kterým vůz prodá. Chtěla se tak vyhnout problémům s překupníky, kteří vůz koupí a následně přeprodají za mnohem vyšší cenu. Aby se právě tohle nedělo, museli všichni, kterým Ford koupi povolil, podepsat listinu, ve které se zavazují, že vůz po následující dva roky neprodají.
Právě tuhle doložku však John Cena porušil, neboť svůj Ford GT krátce po natočení jakési "recenze" prodal dalšímu zájemci a zřejmě na tom vydělal nemalé peníze. Cena se hájí tím, že prostředky z prodeje akutně potřeboval k pokrytí jiných nákladů. Fordu se však jeho čin natolik nelíbil, že herce a wrestlera žene k soudu.
Jeden by čekal, že když vás žaluje jedna z největších automobilek světa, budete mít úctu nebo alespoň snahu celou věc nějak vyžehlit či zahrát do kouta. Cena však podle všeho ničeho nelituje a dle svých slov raději počká na verdikt soudu, než aby se měl hádat a prát jako nezodpovědné velké dítě. Je tak prý doslova nadšen a těší se, jak celá situace dopadne.
Automobilka už ale tak nadšená není. Její záměr byl prodávat vozy skutečným nadšencům, kteří s nimi budou jezdit a alespoň částečně se pokusí vytěžit jejich potenciál. Místo toho však Cenův Ford GT nejspíš skončí zavřený ve sbírce zámožného sběratele a na silnice se jen tak nepodívá. Otázkou však je, zda se Cenovi tento tah po konci soudu vyplatí. Prodejem si nejspíš přišel na slušné finance, pro což však Ford jistě nebude mít příliš pochopení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.