Stát prodává luxusní auta, která zabavil mafiánům a drogovým dealerům. Jejich ceny jsou mnohdy lidové.
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, pravidelně odprodává majetek zabavený stíhaným a odsouzeným osobám. Nyní má v „nabídce“ pět luxusních aut, mezi nimi Ferrari, nebo Hummer H2.
Nejdražší z pětice je Ferrari 575M Maranello s 5,7 litrovým vidlicovým dvanáctiválcem o výkonu 380 kW. S nájezdem 48 tisíc kilometrů a rokem výroby 2003 je nabízen za 1,6 milionu korun. Obdobné kousky se nezřídka prodávají i za cenu o milion vyšší.
K prodeji je také Mercedes-Benz S 600 s drobným poškozením. Ten s dvanáctiválcem o objemu 5,5 litru pod kapotou s výkonem 368 kW koupíte za necelých 250 tisíc korun. Stříbrné CL 500 taktéž s poškozením nabízí za 680 tisíc korun, jenže navíc s prošlou STK.
Výčet nabízených aut uzavírají dva Hummery H2. Jeden pick-up, druhý s klasickou karoserií. Oba jsou k mání za 842 tisíc korun. Pick-up je ale bez dokladů a se španělskými registračními značkami a ten druhý je zase odřený.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?