Stát prodává luxusní auta, která zabavil mafiánům a drogovým dealerům. Jejich ceny jsou mnohdy lidové.
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, pravidelně odprodává majetek zabavený stíhaným a odsouzeným osobám. Nyní má v „nabídce“ pět luxusních aut, mezi nimi Ferrari, nebo Hummer H2.
Nejdražší z pětice je Ferrari 575M Maranello s 5,7 litrovým vidlicovým dvanáctiválcem o výkonu 380 kW. S nájezdem 48 tisíc kilometrů a rokem výroby 2003 je nabízen za 1,6 milionu korun. Obdobné kousky se nezřídka prodávají i za cenu o milion vyšší.
K prodeji je také Mercedes-Benz S 600 s drobným poškozením. Ten s dvanáctiválcem o objemu 5,5 litru pod kapotou s výkonem 368 kW koupíte za necelých 250 tisíc korun. Stříbrné CL 500 taktéž s poškozením nabízí za 680 tisíc korun, jenže navíc s prošlou STK.
Výčet nabízených aut uzavírají dva Hummery H2. Jeden pick-up, druhý s klasickou karoserií. Oba jsou k mání za 842 tisíc korun. Pick-up je ale bez dokladů a se španělskými registračními značkami a ten druhý je zase odřený.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?