Ferrari na autosalonu v Ženevě ukázalo svůj speciální paket HGTE pro model 599. Teprve teď nám přesně sdělilo co tím myslelo a nezní to vůbec nezajímavě.
Kit HGTE je možné namontovat na každé Ferrari 599, bez ohledu na jeho věk. Sportovní paket karoserii vozu pošle o 10 milimetrů níže. O kus tužší stabilizátor na zadní nápravě, přední i zadní pružiny tužší o 15 %, to vše se přirozeně zaslouží o lepší držení na silnici a ostřejší jízdu.
Podvozek je stavitelný a k jízdním vlastnostem přispějí i velmi lehká kovaná kola a přilnavější pneumatiky.
Designové úpravy jsou jen poměrně malé, například mřížka nasávacího otvoru je chromovaná.
Výfuky jsou pro jakékoliv ladění prvkem téměř nezbytným, proto i u paketu HGTE jsou vyměněny. Laděné výfuky mají vyměněny i tlumiče a koncovky jsou dvoubarevné.
Pokud má zájemce model z roku 2008 a novější, je možné navíc nainstalovat i performance kit, tedy vylepšení jízdních výkonů auta. Vylepšená technika dokáže v sekvenční převodovce F1 přeřadit za neskutečných 85 milisekund, jiné nastavení plynu zostří jeho reakci.
No a cena? Přibližně 520 tisíc za verzi bez úpravy převodovky a plynu, 600 tisíc za kompletní úpravu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?