Ferrari na autosalonu v Ženevě ukázalo svůj speciální paket HGTE pro model 599. Teprve teď nám přesně sdělilo co tím myslelo a nezní to vůbec nezajímavě.
Kit HGTE je možné namontovat na každé Ferrari 599, bez ohledu na jeho věk. Sportovní paket karoserii vozu pošle o 10 milimetrů níže. O kus tužší stabilizátor na zadní nápravě, přední i zadní pružiny tužší o 15 %, to vše se přirozeně zaslouží o lepší držení na silnici a ostřejší jízdu.
Podvozek je stavitelný a k jízdním vlastnostem přispějí i velmi lehká kovaná kola a přilnavější pneumatiky.
Designové úpravy jsou jen poměrně malé, například mřížka nasávacího otvoru je chromovaná.
Výfuky jsou pro jakékoliv ladění prvkem téměř nezbytným, proto i u paketu HGTE jsou vyměněny. Laděné výfuky mají vyměněny i tlumiče a koncovky jsou dvoubarevné.
Pokud má zájemce model z roku 2008 a novější, je možné navíc nainstalovat i performance kit, tedy vylepšení jízdních výkonů auta. Vylepšená technika dokáže v sekvenční převodovce F1 přeřadit za neskutečných 85 milisekund, jiné nastavení plynu zostří jeho reakci.
No a cena? Přibližně 520 tisíc za verzi bez úpravy převodovky a plynu, 600 tisíc za kompletní úpravu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.