Nová Toyota Supra je sice působivé sportovní auto, ale fanoušci této japonské legend přeci jen čekali něco víc. Obzvlášť, když si na současnou generaci museli dlouhá léta počkat. Nyní se představila verze od tuningové společnosti Varis a ta vypadá jako by právě opustila závodní okruh.
Do úprava sportovního vozu Toyota Supra se již pustila nejedna tuningová společnost. Dnes Vám blíže představíme tu asi nejbrutálnější vizuální úpravu, jakou jsme doposud viděli. Bodykit pro Toyotu Supru má na starosti japonská společnost Varis, která se pustila do přeměny pěkně od podlahy. Supra má nový přední spoiler, kapotu, vysoko zasahující boční prahy, zrcátka a na zádi obří přítlačné křídlo. Navíc, co se jen tak nevidí, pravý přední světlomet byl odstraněn a místo něj je zde uhlíkový přívod čerstvého vzduchu k motoru.
Původní hliníková střecha byla nahrazena střechu z uhlíkových vláken, což samo o sobě ubere 8 kg hmotnosti v nejvyšším místě automobilu a tak přispívá co nejlepšímu těžišti.
Za samotný bodykit si tuningová společnost řekne v přepočtu asi o 280 000 Kč. O upřeně pohonné jednotky, nepadlo ani slovo, ale existuje velké množství firem, které za přibližně 20 000 Kč umí přidat okolo 50 koní a 90 N.m.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?