Nová Toyota Supra je sice působivé sportovní auto, ale fanoušci této japonské legend přeci jen čekali něco víc. Obzvlášť, když si na současnou generaci museli dlouhá léta počkat. Nyní se představila verze od tuningové společnosti Varis a ta vypadá jako by právě opustila závodní okruh.
Do úprava sportovního vozu Toyota Supra se již pustila nejedna tuningová společnost. Dnes Vám blíže představíme tu asi nejbrutálnější vizuální úpravu, jakou jsme doposud viděli. Bodykit pro Toyotu Supru má na starosti japonská společnost Varis, která se pustila do přeměny pěkně od podlahy. Supra má nový přední spoiler, kapotu, vysoko zasahující boční prahy, zrcátka a na zádi obří přítlačné křídlo. Navíc, co se jen tak nevidí, pravý přední světlomet byl odstraněn a místo něj je zde uhlíkový přívod čerstvého vzduchu k motoru.
Původní hliníková střecha byla nahrazena střechu z uhlíkových vláken, což samo o sobě ubere 8 kg hmotnosti v nejvyšším místě automobilu a tak přispívá co nejlepšímu těžišti.
Za samotný bodykit si tuningová společnost řekne v přepočtu asi o 280 000 Kč. O upřeně pohonné jednotky, nepadlo ani slovo, ale existuje velké množství firem, které za přibližně 20 000 Kč umí přidat okolo 50 koní a 90 N.m.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.