Nová Toyota Supra je sice působivé sportovní auto, ale fanoušci této japonské legend přeci jen čekali něco víc. Obzvlášť, když si na současnou generaci museli dlouhá léta počkat. Nyní se představila verze od tuningové společnosti Varis a ta vypadá jako by právě opustila závodní okruh.
Do úprava sportovního vozu Toyota Supra se již pustila nejedna tuningová společnost. Dnes Vám blíže představíme tu asi nejbrutálnější vizuální úpravu, jakou jsme doposud viděli. Bodykit pro Toyotu Supru má na starosti japonská společnost Varis, která se pustila do přeměny pěkně od podlahy. Supra má nový přední spoiler, kapotu, vysoko zasahující boční prahy, zrcátka a na zádi obří přítlačné křídlo. Navíc, co se jen tak nevidí, pravý přední světlomet byl odstraněn a místo něj je zde uhlíkový přívod čerstvého vzduchu k motoru.
Původní hliníková střecha byla nahrazena střechu z uhlíkových vláken, což samo o sobě ubere 8 kg hmotnosti v nejvyšším místě automobilu a tak přispívá co nejlepšímu těžišti.
Za samotný bodykit si tuningová společnost řekne v přepočtu asi o 280 000 Kč. O upřeně pohonné jednotky, nepadlo ani slovo, ale existuje velké množství firem, které za přibližně 20 000 Kč umí přidat okolo 50 koní a 90 N.m.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?