Jak už napovídá velmi agresivní vzhled vozidla, nový Brabham BT62 je supersportem, jehož zběsilost však byla limitována pouze na závodní okruhy. Tady však šťastní majitelé budou moci profitovat z karbonové karoserie, masivních aerodynamických prvků, ohromného křídla,ve středu umístěných výfuků s famózním zvukem a 18-aplcových kol s centrální maticí, na které automobilky obula závodní gumy Michelin.
Masivní využívání karbonu a velmi agresivní karoserie navíc dokáží téměř překonávat fyzikální limity. Aerodynamická karoserie totiž zvládá vygenerovat přítlak až 1200 kilogramů, přičemž vůz samotný, bez řidiče a kapalin, váží pouhých 972 kilogramů. S trochou fantazie a za správných podmínek by se tak vůz měl být schopen udržet i při jízdě hlavou dolů.
Jistá agresivita a především účelovost vozu se přenesla i do interiéru, který ve své jednoduchosti nabízí jen to nejnutnější pro extrémně rychlou jízdu, včetně karbonových sedaček s homologací FIA a 6-bodových pásů. Žádné módní ani luxusní výstřelky zde nečekejte, vůz je sice vybaven 12-palcovým digitálním štítem, ovšem ten je určen k poskytování maxima informací potřebných pro jízdu. Dále je kabina vybavena karbonovým demontovatelným volantem a nastavitelnými pedály.
Při bližším pohledu pak interiér odkrývá i karbonové výplně dveří, bezpečnostní klec a Alcantarové čalounění. Vůz je také vybaven hasicím přístrojem a jednoduchým panelem s velkými tlačítky, kterým se ovládají světla, stěrače nebo směrovky. Vše je zkrátka jednoduché a koncipované pro náročnou jízdu.
O dostatek výkonu se stará uprostřed instalovaný 5.4 litrový motor V8, který navzdory absenci jakéhokoliv přeplňování generuje výkon 522 kW (710 Nm) a točivý moment až 666 Nm. O přenos výkonu na kola se stará šestistupňová závodní sekvenční převodovka. O hodnotách akceleraci či maximální rychlosti však dosud bohužel nepadlo ani slovo.
Podvozek vozu byl plně přizpůsoben závodnímu využití, takže kromě nastavitelných stabilizátorů zde najdeme i nastavitelné tlumiče Ohlins. O rychlé zastavení běsnícího stáda koní se pak starají výkonné karbon-keramické šestipístkové brzdy Brembo.
Nový Brabham se může pochlubit mimo jiné i úchvatným zvukem | zdroj: youtube.com
Produkce bude omezena na pouhých 70 modelů, přičemž cena jednoho kusu vychází na rovný milion liber, tedy cca 29 milionů korun. Prvních 35 vyrobených exemplářů navíc ponese speciální barvy k oslavám 35. výročí od vítězství značky Brabham v závodech Formule 1. Zbývajících 35 modelů už si zákazníci budou moci přizpůsobit svému vkusu.