Memminger Roadster 2.7? Monstrum s brutálním výkonem a motorem uprostřed!

-mao / AutoRoad.cz, 15. dubna 2018, 17:00 Google+

Automobilka Volkswagen sice před časem oznámila své plány týkající se zastavení výroby oblíbeného modelu Beetle, ovšem i po několika desetiletích má tohle roztomilé autíčko stále co nabídnout. Kromě nesčetně amatérských a závodních úprav totiž na jeho platformě vznikl i sportovní roadster Memminger Roadster 2.7, který skutečně netradiční požitek z jízdy

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Memminger Roadster 2.7

Memminger Roadster 2.7 | foto: Memminger

Sdílejte článek

Klasický Volkswagen Beetle se řadí k nejdéle vyráběným automobilům světa a za tuto dobu už si stihl získat obrovskou fanouškovskou základnu. Ne všichni si však dokáží opravit svého "brouka" sami a tak v roce 1992 založil Georg Memming společnost Memminger Feine-Cabrios, která začala u renovací a dnes představila i zcela nový model.

Roadster 2.7 získal svůj název od atmosfericky plněného 2.7 litrového plochého čtyřválce, jehož konstrukce vychází z modelu "Type 4" a poháněl mimo jiné modely Volkswagen 411 a 412. Obavy ohledně dýchavičnosti tohoto motoru můžete hodit za hlavu - nabízí totiž výkon 156 kW (212 k) a jeho točivý moment dosahuje 247 Nm.

Na rozdíl od klasického Beetlu však Roadster 2.7 nemá motor uložený vzadu, ale uprostřed. Motor je navíc spojen s pětistupňovou manuální převodovkou a ačkoliv společnost prozatím nezveřejnila jeho výkonové parametry, věří se, že by vůz mohl dosahovat rychlosti až 200 km/h.

Vysoký výkon si však vyžádal i řadu dalších úprav. Za 18-palcovými koly z lehkých slitin, na kterých jsou obuty sportovní pneumatiky, se ukrývají kotoučové brzdy z klasického Porsche 911. Úpravám se nevyhnul ani podvozek, který se dočkal řady úprav a výztuh. Váhu automobilu se navíc podařilo udržet okolo 800 kg, což je skutečně působivé.

Vůz by měl být zaměřen hlavně na pravověrnou radost z řízení, takže nelze očekávat žádné elektronické bezpečnostní chůvičky. V kabině navíc chybí jakýkoliv multimediální systém, který by mohl řidiče rozptylovat. Řidič se tak může těšit jen na analogový tachometr, otáčkoměr a budíky ukazující tlak oleje, teplotu chladícího systému a analogové hodiny.

Stejně jako další modely z dílny Memminger, i Roadster 2.7 je postaven na platformě staršího VW Beetle. Společnost sice neuvedla o jakou generaci jde, ale pravděpodobně půjde o stroj vyrobený mezi lety 1970-1979. Aby se však motor vešel za zadní sedadla, musela automobilka zvětšit rozvor. Celková délka se však paradoxně zkrátila. Do šířky ale vůz o něco narostl.

Už na první pohled vypadá Roadster 2.7 výrazně a agresivně, čemuž napomáhá celkové rozšíření, vytažené blatníky, velká kola a oblouky za sedačkami. Ty ukrývají bezpečnostní rám a navíc pomáhají přivádět více vzduchu k motoru. Na bývalém víku motoru navíc vyrostl elegantní spoiler, který vzhledu také dosti pomohl.

Memminger Roadster 2.7 je prozatím pouze konceptem, nicméně pokud by společnost našla dostatečný počet zájemců, pravděpodobně bychom se mohli dočkat výroby 20 kousků. O ceně se společnost nikde nezmínila, nicméně jen jejich restaurované modely se šplhají pořádně vysoko. Roadster 2.7 by se tak mohl snadno vyhoupnout až na desítky milionů korun.

Memminger Roadster 2.7 | zdroj: youtube.com

Už jen z pohledu na koncept však soudíme, že s hledáním dvaceti zámožných zájemců nebude mít automobilka problém.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Memminger Roadster 2.7? Monstrum s brutálním výkonem a motorem uprostřed!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lada 2106

Ruský zloděj ukradl v jednom týdnu hned tři Lady, domů ale nedojel ani s jednou

Ilustrační foto

Jak se chovat k manuální převodovce? Tohle by měl vědět každý řidič

Nissan Navara OFF-ROADER AT32

Nissan Navara OFF-ROADER AT32: Oblíbený pickup se dočkal extrémní úpravy a míří na trh

Sandvik Self-Driving Heavy Loader

Obří nakladač bez řidiče ve skleněném bludišti? Schopnosti nových technologií jsou úchvatné

Nová Škoda Octavia G-TEC

Škoda Octavia G-Tec: Novinka spalující CNG slibuje vyšší výkon i delší dojezd

Ne letišti v tureckém Istanbulu se uskutečnil velice netradiční závod

Formule 1, stíhačka, superbike a Tesla? V Turecku se uskutečnil velice netradiční závod

Robert Dalton přežil nehodu svého závodního speciálu Flashpoint Streamliner při rychlosti 687 km/h (Facebook/Flashpoint Streamliner)

V rychlosti 687 km/h mu praskla pneumatika, místo překonání rekordu se podruhé narodil

Jaké motory mají rádi Češi?

Zájem o dieselové a benzínové motory ve skutečnosti? Čísla prodejů bez souvislostí klamou

Nový Volkswagen Touareg

Nový Volkswagen Touareg zazářil v testech Euro NCAP, na bezpečnosti se rozhodně nešetřilo

Peugeot Rifter

Vyzkoušeli jsme nový Peugeot Rifter v nejatraktivnější konfiguraci. Stojí za to?

reklama
reklama

Doporučujeme

tlačítko vypnutí start-stop systému

Start-Stop systémy, jsou vůbec k něčemu dobré nebo jen škodí?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. První testy zimních pneumatik: Rozdíl mezi první a poslední je více než 16 metrů

  2. Filtr pevných částic: Jak zabránit, aby se z užitečného pomocníka nestala noční můra?

  3. Neuvěřitelný souboj řidiče s odtahovkou? Ke svobodě nechybělo mnoho

  4. Zájem o dieselové a benzínové motory ve skutečnosti? Čísla prodejů bez souvislostí klamou

  5. Jedna věc je za volantem nebezpečnější než telefon. Stát ji bez problému povoluje

  6. Sbohem tradiční ruční brzdo. Studie ukázala, proč z aut nezadržitelně mizí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud