Infiniti QX80 Monograph má být vyjádřením futuristického luxusního designu segmentu SUV. Představit se má v úterý na autosalonu v New Yorku.
Model QX80 je největším automobilem typu SUV japonské společnosti Infiniti. Naposledy v roce 2014 prošel lehkým faceliftem. A právě nyní přijíždí QX80 Monograph, jenž má jasně ukázat, jakým směrem se bude ubírat modernizace vzhledu modelu QX80.
Automobilka Infiniti se svým novým designem snaží zaujmout ve třídě velkých a luxusních vozů SUV. I tentokrát chce prezentovat spojení luxusu, prostoru a užitku. Dalším cílem japonského designového studia v Atsugi bylo stvořit futuristický design, který bude naznačovat tvůrčí směřování jeho návrhářů.
Koncept QX80 Monograph využívá směsici geometrických a organických tvarů. Design společnosti Infiniti je zpodobněn návrhem přední masky vozu, jež je v tomto případě vyšší a širší, vytvářející zcela novou tvář automobilu.
Zajímavostí je absence zpětných zrcátek, jejichž funkci nahrazují kamery. Předpokládá se ovšem, že uvedené řešení bude použito jen u tohoto konceptu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.