Infiniti QX80 Monograph má být vyjádřením futuristického luxusního designu segmentu SUV. Představit se má v úterý na autosalonu v New Yorku.
Model QX80 je největším automobilem typu SUV japonské společnosti Infiniti. Naposledy v roce 2014 prošel lehkým faceliftem. A právě nyní přijíždí QX80 Monograph, jenž má jasně ukázat, jakým směrem se bude ubírat modernizace vzhledu modelu QX80.
Automobilka Infiniti se svým novým designem snaží zaujmout ve třídě velkých a luxusních vozů SUV. I tentokrát chce prezentovat spojení luxusu, prostoru a užitku. Dalším cílem japonského designového studia v Atsugi bylo stvořit futuristický design, který bude naznačovat tvůrčí směřování jeho návrhářů.
Koncept QX80 Monograph využívá směsici geometrických a organických tvarů. Design společnosti Infiniti je zpodobněn návrhem přední masky vozu, jež je v tomto případě vyšší a širší, vytvářející zcela novou tvář automobilu.
Zajímavostí je absence zpětných zrcátek, jejichž funkci nahrazují kamery. Předpokládá se ovšem, že uvedené řešení bude použito jen u tohoto konceptu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?