Škoda Kodiaq od Volkswagenu přichází. Tiguan ještě nikdy nebyl větší, nemá ale DSG

ar6, 9. ledna 2017, 10:05 Google+ NAIAS 2017

Koncem minulého roku Volkswagen oznámil plány na výrobu prodlouženého Tiguanu Allspace, zároveň odhalil stejně vypadající automobil s označením L pro čínský trh. Allspace pro Ameriku a Evropu se překvapivě od čínského vzoru příliš neliší, zajistí ale neklidné spaní Škodě Kodiaq.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Tiguan Allspace má dodatečnou třetí řadu sedadel a rozměry blízké Kodiaqu.

Volkswagen Tiguan Allspace má dodatečnou třetí řadu sedadel a rozměry blízké Kodiaqu. | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Ze základu kompaktních SUV koncernu Volkswagen platila Škoda Kodiaq dodnes za jejího největšího a tím pádem nejprostornějšího zástupce. Příchod Tiguanu Allspace, jenž se bude v Americe prodávat jen jako Tiguan (a také jako jediná verze celé modelové řady), ale zajetá pravidla mění. Německý zástupce má délku 4704 milimetů a rozvor o hodnotě 2792 milimetrů, poskytující dostatek místa pro v rozsahu 178 milimetrů posuvnou druhou řadu sedadel a dodatečně namontovanou třetí řadu sedadel (pro předokolky standard, pro čtyřkolky příplatková výbava). Volkswagen rovněž uvádí sedmapadesátiprocentní navýšení kapacity zavazadlového prostoru.

Vnější vzhled se od krátkého Tiguanu nikterak neliší, snad jen delší linie střechy a kvůli prodlouženému rozvoru i elegantnější profil stojí za zmínku. Volkswagen rovněž uvádí novou řadu laků karosérie, stejně jako nové barvy látkového čalounění. Uvnitř se sází na multimediální systém s rozhraním Apple CarPlay, Android Auto a MirrorLink nebo 12,3palcovou virtuální přístrojovou desku. Ta je mezi příplatky spolu s prémiovým audiosystémem Fender, vyhřívaným volantem a předními sedadly, panoramatickou střechou, elektrickým víkem kufru nebo elektricky nastavitelným sedadlem řidiče. Z bezpečnostních asistentů lze zmínit automatické brzdění po nehodě, přednárazový systém, automatické nouzové brzdění s detekcí chodců, adaptivní tempomat, udržování v jízdním pruhu nebo monitorování slepého úhlu.

Pod kapotou severoamerické verze se objeví pouze dvoulitrové TSI o výkonu 137 kW (187 k) s točivým momentem 300 Nm. Kombinovat ho je možné s pohonem předních kol a osmistupňovým automatem, případně také volitelnou čtyřkolkou. V Evropě se Allspace objeví pravděpodobně se stejnou řadou jednotek jako krátký Tiguan, dočkáme se tedy i oblíbeného dvouspojkového automatu DSG. Světovou premiéru v Detroitu doplní ta evropská pravděpodobně už v Ženevě.

Vytisknout

Diskuze: Škoda Kodiaq od Volkswagenu přichází. Tiguan ještě nikdy nebyl větší, nemá ale DSG

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační fotografie

Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

Škoda 1101 Tudor

75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW Sportline

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

DS 9

Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

pohonné hmoty

Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

Chevrolet Bolt

Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

IONITY spolupracuje s OMV a otevřela na dálnici D1 další dvě rychlodobíjecí stanice

Zájem o elektromobily v Česku a v Evropě? Tragický, ale naši sousedi...

Heku Car Camp

Znáte divnější "obytňák", než Heku Car Camp?

Elon Musk během rozhovoru pro Axios

Musk dal tweet o síti nabíječek Tesly. Ještě letos zásadní změna

Peugeot 308 SW

Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Novomanželé David a jeho krásná Anička

Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

Ilustrační foto

Babiš se vyjádřil k návrhu zákazu benzínových a naftových motorů

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Reuters: Česká vláda jedná o továrně na baterie. Jeden investor je tajný, druhým je VW

Škoda Enyaq iV 80

Test: Do Rakouska s elektrickou Škodou Enyaq iV 80 – radost či starost?

Hyundai IONIQ 5

Česká premiéra Hyundai IONIQ 5, změní novinka pravidla hry?

reklama

Doporučujeme

Volkswagen I.D. Buzz je nejnovější variací na legendární T1.

Parádní retro od Volkswagenu připomíná legendární T1. Kdy se bude vyrábět?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. 75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

  2. Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

  3. Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

  4. Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

  5. Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

  6. Zájem o elektromobily v Česku a v Evropě? Tragický, ale naši sousedi...

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud