Renault Captur dospěl, s písmenkem K dostal více místa a pohon všech kol

ar6, 31. března 2016, 16:13 Google+

Renault Captur byl poměrně nedávno jedním z vůbec prvních takzvaných „městských SUV.“ Tento subsegment se vyznačuje tím, že auta v něm mají zvýšenou světlou výšku, terénní vzezření, ale chybí jim pohon všech kol. To byl také případ Capturu, který ale řeší nová verze s K na začátku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault Kaptur je nafouklou verzí Capturu s pohonem všech kol.

Renault Kaptur je nafouklou verzí Capturu s pohonem všech kol. | foto: Renault

Sdílejte článek

Hned na úvod je třeba podotknout, že Kaptur je s délkou 4333 milimetrů, šířkou 1813 milimetrů, výškou 1613 milimetrů i rozvorem náprav s délkou 2674 milimetrů větší než klasický Captur. A pak je tu ještě jeden „zádrhel“ - nováčka koupíte pouze v Rusku. Pokud každopádně oba vozy postavíte proti sobě, jistě si všimnete, že Kaptur má novou přední část s LED diodami denního svcíení v předním nárazníku, upravenými světly a jinou maskou chladiče. Zadní LED světla disponují 3D efektem.

Uvnitř je to víceméně stejná písnička jako u Capturu, to znamená sedmipalcový displej multimediálního systému Media NAV na středové konzoli, množství odkládacích ploch a vyšší polohu sedadla řidiče (708 milimetrů nad zemí). Vzhledem k prodlouženému rozvoru narostl nejen prostor pro zadní cestující, ale také pro zavazadla. Základních 387 litrů lze zvětšit na 1200 litrů.

Paletu pohonných jednotek Renault prozatím nezveřejnil, víme ale, že světlá výška narostla na 204 milimetrů, přední nájezdový úhel na 20 stupňů a zadní nájezdový úhel na 31 stupňů. Jisté také je použití pohonu všech kol s uzamykatelným středovým diferenciálem a manuální nebo automatické převodovky. Do ruské zimy se budou jistě hodit vyhřívaná sedadla a přední sklo, specialitou Kapturu je možnost startování motoru dálkovým ovládáním. Výroba se v moskevské továrně rozběhne co nevidět, prodej začne v létě.

Vytisknout

Diskuze: Renault Captur dospěl, s písmenkem K dostal více místa a pohon všech kol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Alpine Vision je moderní reinkarnací kupé A110, v prodeji se objeví příští rok.

Budou sporťáky Alpine poháněny motory AMG? Možná ano!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud