Renault Captur dospěl, s písmenkem K dostal více místa a pohon všech kol

ar6, 31. března 2016, 16:13 Google+

Renault Captur byl poměrně nedávno jedním z vůbec prvních takzvaných „městských SUV.“ Tento subsegment se vyznačuje tím, že auta v něm mají zvýšenou světlou výšku, terénní vzezření, ale chybí jim pohon všech kol. To byl také případ Capturu, který ale řeší nová verze s K na začátku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault Kaptur je nafouklou verzí Capturu s pohonem všech kol.

Renault Kaptur je nafouklou verzí Capturu s pohonem všech kol. | foto: Renault

Sdílejte článek

Hned na úvod je třeba podotknout, že Kaptur je s délkou 4333 milimetrů, šířkou 1813 milimetrů, výškou 1613 milimetrů i rozvorem náprav s délkou 2674 milimetrů větší než klasický Captur. A pak je tu ještě jeden „zádrhel“ - nováčka koupíte pouze v Rusku. Pokud každopádně oba vozy postavíte proti sobě, jistě si všimnete, že Kaptur má novou přední část s LED diodami denního svcíení v předním nárazníku, upravenými světly a jinou maskou chladiče. Zadní LED světla disponují 3D efektem.

Uvnitř je to víceméně stejná písnička jako u Capturu, to znamená sedmipalcový displej multimediálního systému Media NAV na středové konzoli, množství odkládacích ploch a vyšší polohu sedadla řidiče (708 milimetrů nad zemí). Vzhledem k prodlouženému rozvoru narostl nejen prostor pro zadní cestující, ale také pro zavazadla. Základních 387 litrů lze zvětšit na 1200 litrů.

Paletu pohonných jednotek Renault prozatím nezveřejnil, víme ale, že světlá výška narostla na 204 milimetrů, přední nájezdový úhel na 20 stupňů a zadní nájezdový úhel na 31 stupňů. Jisté také je použití pohonu všech kol s uzamykatelným středovým diferenciálem a manuální nebo automatické převodovky. Do ruské zimy se budou jistě hodit vyhřívaná sedadla a přední sklo, specialitou Kapturu je možnost startování motoru dálkovým ovládáním. Výroba se v moskevské továrně rozběhne co nevidět, prodej začne v létě.

Vytisknout

Diskuze: Renault Captur dospěl, s písmenkem K dostal více místa a pohon všech kol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Alpine Vision je moderní reinkarnací kupé A110, v prodeji se objeví příští rok.

Budou sporťáky Alpine poháněny motory AMG? Možná ano!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud