Nová generace Q7ky je ve verzi e-tron poháněna diesel-elektrickým hybridním ústrojím, které tvoří třílitrový turbodiesel s výkonem 258 koní a 600 Nm točivého momentu. S ním spolupracuje elektromotor o výkonu 128 koní a točivém momentu 350 Nm, který je umístněn mezi spojkou a osmistupňovou automatickou převodovku. Design novinky se oproti základní verzi skoro nezměnil, nová je pouze čelní maska, přibyly otvory v čelním nárazníku, zadní difuzor a 19-palcová litá kola.
Dohromady tedy vůz disponuje výkonem 373 koní a 700 Nm, takže se ani není potřeba divit zrychlení z 0 na 100 km/h za 6 sekund. Koho zajímá nejvyšší rychlost, tak ta v tomhle případě činí 225 km/h. Verze e-tron hraje hlavně na spotřebu, která je dle výrobce pouhých 1,7 litru, na jedno nabití baterií je pak údajně možné ujet čistě na elektřinu až 56 km. V kombinaci elektromotoru a naftové jednotky by tak mohlo Audi Q7 e-tron na jeden zátah ujet 1 410 kilometrů..
Zda tomu opravdu tak bude, to nevíme ani my, ale co je jisté, v útrobách auta se ukrývají lithium-iontové baterie o kapacitě 17,3 kWh. Ty jsou složeny ze 168 individuálních článků a k jejich dobití je možné využít dvoufázový systém o maximálním napětí 7,5 kW. Dle propočtů se tak vaše Q7 e-tron nabije za přibližně dvě a půl hodiny. I když se verze e-tron představila již dnes, do prodeje vůz vstoupí až na jaře příštího roku.