Kamufláž nového modelu ŠKODA SLAVIA je výsledkem designérské soutěže

Lukáš Suchý / AutoRoad.cz, 12. října 2021, 15:50 Google+

Škoda Slavia je již druhý vůz určený pro indický trh, který česká automobilka představuje v rámci projektu INDIA 2.0. Během finálních testovacích jízd tohoto sedanu ze segmentu A0 zakrývá poslední detaily vozu velmi speciální kamufláž. K jejímu vytvoření uspořádala ŠKODA AUTO soutěž s názvem „Camouflage with ŠKODA.“ Ke sdílení svých nápadů byli vyzváni také externí indičtí profesionální designéři i mladí talenti. Shreyas Karambelkar, z města Badlapur v indickém státě Maháráštra, zvítězil se svým nápadem nad více než 200 dalšími návrhy. Vítězný designér vyhrál cestu do Prahy a také osobní setkání s šéfdesignérem ŠKODA AUTO Oliverem Stefanim.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda Slavia

Škoda Slavia | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Zac Hollis, vedoucí ŠKODA AUTO India, říká: „Gratulujeme Shreyasi Karambelkarovi k jeho vítězství v soutěži Camouflage with ŠKODA. Jeho návrh je skvělou kombinací indické a české kultury. Děkujeme také ostatním finalistům, jejichž návrhy donutily porotu dlouho přemýšlet, a všem účastníkům, kteří se zasloužili o úspěch této kampaně.“


Designérská soutěž s názvem „Camouflage with ŠKODA“, která byla vypsána v srpnu, byla určena designérským studiím, firmám, univerzitám, ale i studentům designu a profesionálním designérům. Do uzávěrky soutěže 18. srpna došlo z celé Indie více než 200 návrhů kamufláže vozu ŠKODA SLAVIA. Do finálového kola pak postoupilo pět návrhů. Konečné rozhodnutí vyřkla porota ve složení Gurpratap Boparai, generální ředitel společnosti ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited, Zac Hollis, vedoucí ŠKODA AUTO India, a Oliver Stefani, šéfdesignér společnosti ŠKODA AUTO. Porota hodnotila mimo jiné kreativitu a technické znalosti. Přihlížela zejména k aspektům, jako jsou estetika, inovace, funkčnost, celkový dojem nebo emotivnost.

img-responsive

Škoda Slavia | foto: Škoda Auto

Vítězný design kombinuje indické motivy a české umění

Shreyas Karambelkar porazil svým návrhem konkurenci. Indickou kulturu reprezentují použité teplé odstíny barev a motivy páva a lotosu. Návrh designu rovněž přebírá prvky českého sklářství a kubismu. Jako vítěz soutěže nyní Shreyas Karambelkar poletí do Prahy, kde se setká s šéfdesignérem ŠKODA AUTO Oliverem Stefanim. Návrh, který obsadil druhé místo, se držel palety barev vozů ŠKODA a zaujal základními tvary i výrazným vzorem viditelným na první pohled. Tento nápad odměnila porota designérským tabletem. Ostatní finalisté obdrželi věcné ceny od společnosti ŠKODA AUTO.

SLAVIA je po SUV modelu KUSHAQ již druhým vozem ŠKODA v rámci modelové ofenzívy na indickém trhu. Prostřednictvím projektu INDIA 2.0 je ŠKODA AUTO v Indii zodpovědná za všechny aktivity koncernu Volkswagen. Cílem je dlouhodobé posílení pozice značek ŠKODA a Volkswagen na indickém trhu a do roku 2025 v závislosti na vývoji trhu a konkrétního segmentu dosažení společného tržního podílu ve výši 5 %.


Celkem byla do projektu INDIA 2.0 investována jedna miliarda eur, z toho 275 milionů eur do výzkumu a vývoje nových modelů určených pro objemové segmenty indického trhu. ŠKODA AUTO zřídila v závodě v Púně novou výrobní linku platforem MQB-A0-IN. Stupeň lokalizace díky tomu dosahuje až 95 %, což znamená, že téměř všechny komponenty vozů jsou vyráběny v Indii.

Vytisknout

Diskuze: Kamufláž nového modelu ŠKODA SLAVIA je výsledkem designérské soutěže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ford představuje novou generaci úspěšného modelu Focus

Ford ukázal nový Focus. Pro dynamiku musíte jít do ST, prioritou luxus a ohled na planetu

Obytný GAZ Sadko Next

Cool obytňák z Ruska, projede všude a má i kamínka na dřevo

Volkswagen Caddy Maxi

Volkswagen Caddy Maxi - 7 místný praktik - "užitkáč", který ovšem působí jako osobák

toyota mirai

Toyota Mirai se zapsala do Guinnessovy knihy. Ujela 1360 km na jednu nádrž

ŠKODA SPIDER R5

ŠKODA SPIDER již před 46 lety uměla z 0 na 100 km/h za 4 s!

Ford u svého Mustangu Mach-E zvolil v případě interiéru reduktivní přístup, všechny důležité ovládací prvky umístil do středové obrazovky

Co všechno lze hacknout v automobilu?

Gumbalkan

Gumbalkan: jaké auto zvolit?

Volkswagen ID.3 v Česku už za méně než 900 tisíc

Bestseller mezi elektrickými vozy v Evropě

Kia Proceed

Kia prozradila, co jí v Česku pomohlo mezi čtyři nejžádanější značky

Škoda

Potvrzený nový sedan automobilky Škoda Auto. Letenští z jejího jména nadšeni nebudou

Toyota Yaris GR

Test: Brutální Toyota Yaris GR - budoucí legenda, která se zapíše do historie + VIDEO

Škoda Enyaq iV

Tohle si u Škodovky za rámeček nedají, Škoda Enyaq pohořela v losím testu

Gumbalkan

Gumbalkan: Registrace byla neskutečný boj, ale jedeme!!

Honda X-ADV

Test Hondy X-ADV, napříč třídami

reklama

Doporučujeme

ŠKODA SPIDER R5

ŠKODA SPIDER již před 46 lety uměla z 0 na 100 km/h za 4 s!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Gumbalkan: jaké auto zvolit?

  2. Kamufláž nového modelu ŠKODA SLAVIA je výsledkem designérské soutěže

  3. Bestseller mezi elektrickými vozy v Evropě

  4. ŠKODA SPIDER již před 46 lety uměla z 0 na 100 km/h za 4 s!

  5. Kia prozradila, co jí v Česku pomohlo mezi čtyři nejžádanější značky

  6. Co všechno lze hacknout v automobilu?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud